.Senne Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Die 5X5 doe ik zo snel als mogelijk denk ik. Ben constant aan het vegen. Goede maatstaf. MP, ik denk dat het het beste is als je gewoon een tijd lang op 4 minuten oefent. Dan word je een stuk sneller en kan je zo je 2, 1 en halve minuten breken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Bedankt voor de tip. Persoonlijk denk ik niet dat het voor het menselijke lichaam mogelijk is om over de 8 te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Gaan we elkaar hier nu serieus helpen door tips te geven? Kom op jongens, dit is een wedstrijd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Je hebt pas competitie als je tegenstander waardig genoeg is. Zie je niet wat ik hier doe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Leuk spelletje, enkel moeilijk in te schatten hoe iedereen zal scoren. Kloep zijn scores lijken best hoog inderdaad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Ik zal proberen ook mee te doen, mag wel niet vergeten in te zenden. Hoe kan je nu eigenlijk dat screenshot maken, ik zie toch bitter weinig instructies. Of is een foto trekken van je smartphone genoeg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Wat voor smartphone heb je? In ieder zou je even kunnen googlen hoe je een screenshot moet maken op jouw telefoon. Als je gewoon "screenschot maken jouw telefoon" intikt weet ik vrij zeker dat je antwoord krijgt op je vraag. Ik heb er geen instructies bij gezet, omdat het voor elke telefoon anders is. In veel gevallen is het de home button en de aan uit button tegelijk indrukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 (bewerkt) Ok, ik zal het eens opzoeken voor de mijne Heb gevonden hoe het moet, zal het zo meteen eens proberen en het spel ook eens. Hij's momenteel aan het opladen. Bewerkt: 27 januari 2013 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 (bewerkt) Kut! Ik zag pas om 5 uur deze avond er terug een Smartphone contest was, ik heb nog snel het spel gedownload en gespeeld. Maar ik vrees dat het te laat is om mijn scores in te sturen.. Bewerkt: 27 januari 2013 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Kut! Ik zag pas om 5 uur deze avond er terug een Smartphone contest was, ik heb nog snel het spel gedownload en gespeeld. Maar ik vrees dat het te laat is om mijn scores in te sturen.. Je hebt nog een week Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Oeps, ik heb de datums door elkaar gehaald. Ik schaam me diep. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Is het al iemand gelukt om Kloep's scores te evenaren? Volgens mij is hij zwaar baas in dit spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Kut! Ik zag pas om 5 uur deze avond er terug een Smartphone contest was, ik heb nog snel het spel gedownload en gespeeld. Maar ik vrees dat het te laat is om mijn scores in te sturen.. Heb je bij deze toegevoegd aan de PB. Je krijgt 24 uur van te voren nog een herinnering. En ik ben inderdaad een baas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Zoveel is duidelijk. Hij haalt evenveel in 2 min als ik in 4 maar we hebben nog tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Heb al één score geëvenaard en één verbeterd, maar welke dat zijn ga ik niet zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.