Jump to content

[GAME] Smartphone Competition - Reactietopic


Kloep

Recommended Posts

  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    70

  • MegaPilot

    32

  • thebig

    19

  • End Of The Riot

    16

Op Fruit Ninja Lite voor iOS kan je alleen maar Classic spelen, geen Zen of Arcade. Als je Zen of Arcade wil spelen, krijg je een melding dat je dan het spel moet kopen.

In dat geval zullen we weer moeten inkorten, en enkel classic spelen.

Waarom kunnen de makers niet gewoon alle spellen hetzelfde maken. :(

Link to comment
Delen op andere websites

6yfi44.jpg

Als ik naar dat scherm ga krijg ik wel de high scores van iedereen te zien, maar ik sta er niet bij zoals op bovenstaande screen. Met andere woorden: als ik jou de screen instuur die ik moet insturen, staat mijn score er niet op. Wat doe ik fout, en hoe lossen we dat op?

Link to comment
Delen op andere websites

Zie je ook nergens anders jouw high score staan?

Nu sta ik er ineens wel bij...eerst met 0 (terwijl ik al een score had neergezet), maar nu alsnog met m'n highscore. Ik zal de screenshot maar vast maken, voordat 'ie er de volgende x niet meer bij staat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Lite versie op iPod Touch die ik speel ben ik toch al over de 125 stukken gegaan?

Maar als je het spel speelt dan heb je de score die je momenteel hebt met daaronder je beste score, is het ook goed als ik daar een screen van maak en doorstuur? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd NandroDavids!

Vandaag alweer vergeten score in te sturen, was er niet.. de tweede ronde was het niet zo erg, maar deze ronde had ik tweede plaats gehaald als ik hem wel had ingestuurd... ach ja, ik stond toch lang geen eerste :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...