Jump to content

[GAME] Smartphone Competition - Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het spel daarstraks via iOS gespeeld en daarjuist heb ik het op men GSM met Android gedownload, maar bij de recensies zag ik een paar comments van mensen die zeiden dat hun GSM was gecrasht door dit spel.

• Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kloep

70

• MegaPilot

32

• thebig

19

• End Of The Riot

16

Geplaatst:

Vind een spel waar dat niet staat. :puh:

Ik heb het gespeeld op m'n Galaxy S II en op m'n iPad en op m'n iPod Touch, en m'n broer op zijn iPhone. Nooit gecrasht :puh:

Geplaatst:

Ik denk dat bij dit spel en eigenlijk de meeste spelem grootte een voordeel is. Mijn s5360 is dan geen partij voor een sII. Je kan per ongeluk naast een bol tikken als je je haast of je spoor fout trekken

Geplaatst:

Aan de andere kant kan je met een kleiner scherm dan ook weer sneller werken dan met een groot scherm zoals bij een tablet. :puh:

Geplaatst:

Moeten de score's allemaal op één device worden behaald? Ik heb namelijk ook een iPad, een Chinese Android tablet en een Galaxy S3, mag ik dan maar met één device meedoen?

Geplaatst:

Ik denk dat beide devices zo voordelen en nadelen hebben. Mijn scores van dit spel zijn bijvoorbeeld hoger op m'n Galaxy SII dan op m'n iPad.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit spel werkt misschien beter op een smartphone, Temple Run 2 bijvoorbeeld is toch veel soepeler op een tablet dan een smartphone vind ik.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Ik heb mijn score nog wat scherper kunnen stellen, maar ik denk dat er niet veel plaats meer is voor verbetering. Normaal had ik bij mijn touchscreen sudokuzoeker zo'n stiftje, maar weet niet meer waar ik hem gelaten heb. Het is alleszins soms irritant als ik weer een fout pad trek/een bol niet mee heb op mijn klein scherm.

Geplaatst: (bewerkt)

Sneller dan 8 puzzels in 30 seconden is volgens mij zo goed als onmogelijk.

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...