End Of The Riot Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Ik heb het spel daarstraks via iOS gespeeld en daarjuist heb ik het op men GSM met Android gedownload, maar bij de recensies zag ik een paar comments van mensen die zeiden dat hun GSM was gecrasht door dit spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Vind een spel waar dat niet staat. Ik heb het gespeeld op m'n Galaxy S II en op m'n iPad en op m'n iPod Touch, en m'n broer op zijn iPhone. Nooit gecrasht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Ik denk dat bij dit spel en eigenlijk de meeste spelem grootte een voordeel is. Mijn s5360 is dan geen partij voor een sII. Je kan per ongeluk naast een bol tikken als je je haast of je spoor fout trekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Aan de andere kant kan je met een kleiner scherm dan ook weer sneller werken dan met een groot scherm zoals bij een tablet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2013 Mijn scores die blijkbaar hoog zijn, zijn van een iPad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 Moeten de score's allemaal op één device worden behaald? Ik heb namelijk ook een iPad, een Chinese Android tablet en een Galaxy S3, mag ik dan maar met één device meedoen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 28 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 Ja, alle scores moeten op 1 screen staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 Nee dat bedoel ik niet, mag ik bijv. in de eerste ronde mijn S3 gebruiken en in de tweede mijn iPad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 28 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 O, zo bedoel je het. Ja, dat mag wel. Elke ronde mag je een nieuw device gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 Een Smartphone Competition waar tablets worden gebruikt...is dat wel helemaal eerlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 28 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 Ik denk dat beide devices zo voordelen en nadelen hebben. Mijn scores van dit spel zijn bijvoorbeeld hoger op m'n Galaxy SII dan op m'n iPad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 (bewerkt) Dit spel werkt misschien beter op een smartphone, Temple Run 2 bijvoorbeeld is toch veel soepeler op een tablet dan een smartphone vind ik. Bewerkt: 28 januari 2013 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 Ik heb mijn score nog wat scherper kunnen stellen, maar ik denk dat er niet veel plaats meer is voor verbetering. Normaal had ik bij mijn touchscreen sudokuzoeker zo'n stiftje, maar weet niet meer waar ik hem gelaten heb. Het is alleszins soms irritant als ik weer een fout pad trek/een bol niet mee heb op mijn klein scherm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 (bewerkt) Sneller dan 8 puzzels in 30 seconden is volgens mij zo goed als onmogelijk. Bewerkt: 29 januari 2013 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 Ik krijg het zelfs niet over 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.