MegaPilot Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 Godverdomme, ben supergoed bezig in 4 minuten, plots een vierkant opgelost, maar niet vol. Per ongeluk op get a hint, dan get 5 hints, Google Store, terug naar game, alles kwijt. Kutads... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 Ik heb een vraag: ik heb geen smartphone of ipad. Maar ik heb iets gevonden op internet en dat heet BlueStacks. Daarmee kan je apps downloaden op je computer. Mag je dan ook een screen maken van BlueStacks dan dat het op je computer is? Hier een snelle video van het bedrijf: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 Lijkt me dat het 10 x sneller speelt op PC dan op een touchscreen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 Fout gedacht, het is een beta dus soms heb je ene lag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 Het heet niet voor niets "Smartphone Competition". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 Aangezien ik het niet ken en momenteel echt geen tijd heb om het rustig te testen kan ik het helaas niet goedkeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 Het heet niet voor niets "Smartphone Competition". Ja ik heb geen smartphone en heb er ook geen geld voor... Vind het een beetje zonde van m'n geld. Maarja: Kloep bedankt voor je snelle reactie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2013 4 minuten is echt veel te lang..:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2013 Een tweede plek, niet slecht. En nu Angry Birds, wat een verschrikkelijk spel weer; de space-editie ken ik nog niet, maar als ie net zo gaat als de rest... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 3 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2013 Hij gaat iets anders, maar het idee is natuurlijk hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2013 Was vergeten in te zenden. Maar met mijn rijtje 7-13-24-45 had ik net te weinig om een punt te verdienen. Angry Birds is niet echt mijn favoriete spel, maar deze keer wil ik toch een puntje halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2013 Dagenlang trainen werpt toch z'n vruchten af.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2013 Ik kon helaas geen foto inzenden wegens wat technische problemen, maar zie dat ik ook nét buiten de top 3 was geëindigd met mijn score. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2013 Hé jammer, vierde plek. Meest ondankbare plek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2013 Ik heb al een beetje zitten Angry Birden en ik vind deze versie wel origineel gevonden. Ik speel er ook makkelijk door tot nog toe. Nu even studeren en dan vanavond misschien nog wat doordoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.