Isic Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Ik doe niet mee, maar Angry Birds is niet gratis op IOS. Er is free-version maar die ziet heel anders eruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Het aantal punten tellen. Deze worden bij elkaar opgeteld, en zo komen we op een totaalscore uit. Bij deze wijzig ik de score naar 2 blokken. De eerste twee, de screens daarvan staan nu in de post. In hoeverre is het dan anders op iOS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 (bewerkt) Zal even foto's maken en uploaden. Van de gratis versie, heb de betaalde niet. Bewerkt: 4 februari 2012 door Isic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Volgens de beschrijving van de app in de Store heeft de free-versie 15 levels, speciaal gemaakt voor de free-versie, dus alle levels zijn anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Heb de foto's. Is dus heel anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 In dat geval moeten we in ieder geval voor nu stoppen met Angry Birds. Ik ga nog even kijken hoe we dit gaan oplossen. Zo spoedig mogelijk plaats ik het nieuwe spel, zodat we daarmee verder kunnen gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Het nieuwe spel staat online. Tevens heb ik de inlevertijd van 12:00 uur verplaatst naar 14:00 uur. Die laatste twee uur kunnen cruciaal zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Lol, vergeleken met de score van de rest faal ik echt. Maar goed, nieuw spel, nieuwe kansen, zeg ik maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Cube Runner <3 Op iOS zit het hoofdmenu er wel wat anders uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Dit spel heb ik uitgebreid getest, en de levels zijn van hetzelfde niveau. Natuurlijk komen de blokjes op een andere plek, maar die zijn altijd random. Heb de spellen tegelijk gespeeld, in elke hand een toestel. Best leuk! ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Hopelijk doe je Tempel Run Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Nee. Heb ik naar gekeken, maar deze is niet beschikbaar op Android. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2012 Ik heb nu al het gevoel dat dit zeker niet mijn lievelings app gaat worden. Het irritante is ook dat ik het niet op mijn iPod 1G kan spelen. (omdat je om de een of andere vage reden IOS 4 nodig hebt) Dus moet ik het op de iPad spelen en zelfs in landscape mode speelt dat nogal onhandig. Met genoeg oefenen moet het wel lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2012 Gratz NandroDavids met je mega-overwinning. Nee. Heb ik naar gekeken, maar deze is niet beschikbaar op Android. Sinds kort is hij er ook voor Android. Maar het is zowiezo al niet heel eerlijk sommigen al een hogere multiplier hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2012 Sinds kort is hij er ook voor Android. Maar het is zowiezo al niet heel eerlijk sommigen al een hogere multiplier hebben. Ik kan hem niet vinden. Link? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.