Jump to content

[GAME] Smartphone Competition - Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds kort is hij er ook voor Android. Maar het is zowiezo al niet heel eerlijk sommigen al een hogere multiplier hebben. :)

Ik kan hem niet vinden. Link?

Ik heb even gekeken, maar hij is blijkbaar nog niet. crazy.gif

Al zal hij wel binnenkort komen denk ik.

Op hun FaceBook pagina staat er namelijk dat ze er hard aan werken, maar er nog geen vaste release date gepland staat. nope.gif

• Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kloep

70

• MegaPilot

32

• thebig

19

• End Of The Riot

16

Geplaatst:

Ik heb een soortgelijk spel als Temple Run gevonden. Iets simpeler opgebouwd, maar dat maakt niet uit. Dit wordt komende zaterdag bekend, en zal als vervanging van Angry Birds dienen. :)

Geplaatst:

Bijna goed.

Tot 14:00 uur. Vorige week waren er dus wat probleempjes rond Angry Birds, vandaar dat ik er twee uur bij op heb geteld. :)

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb ze gevonden alleen als ik ze aanklik staat er geen afbeelding beschikbaar.

edit: Het is nu gelukt

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst: (bewerkt)

Was ik bezig met een filmpje maken, helemaal niet meer eraan gedacht om mijn score in te sturen. Ach ja, ik was met mijn score toch net 4e geworden (574 punten). Volgende keer toch maar eraan denken om op tijd in te sturen. :)

Edit: Erm.. Line Runner kost € 0,79 in de App Store.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Lol, helemaal vergeten vandaag m'n score in te sturen. :$ Had gisteren en eergisteren last van m'n laptop die constant crashte, waardoor ik niet meer gedacht heb aan de contest. :7

Geplaatst:

Zal de volgende keer weer een reminder sturen. :) Deze keer had ik enkel een statusupdate en een bericht hier gedaan..

Geplaatst:

Zou fijn zijn, zo'n reminder. :)

Wel jammer eigenlijk. Maar goed, ik was toch wel laatste geweest met het laatste spelletjes (gezien de scores). :puh:

Geplaatst:

Excuus, Line Runner kost inderdaad geld. Ik had hem al eens aangeschaft, en daarom stond er bij mij Download en was ik in de veronderstelling dat deze gratis was.

Wederom nieuw spel dan maar. Ga hem nu klaarmaken, degene die stond gepland voor volgende week.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...