JasonStatham Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Sinds kort is hij er ook voor Android. Maar het is zowiezo al niet heel eerlijk sommigen al een hogere multiplier hebben. Ik kan hem niet vinden. Link? Ik heb even gekeken, maar hij is blijkbaar nog niet. Al zal hij wel binnenkort komen denk ik. Op hun FaceBook pagina staat er namelijk dat ze er hard aan werken, maar er nog geen vaste release date gepland staat. Reageren
Kloep Geplaatst: 8 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2012 Ik heb een soortgelijk spel als Temple Run gevonden. Iets simpeler opgebouwd, maar dat maakt niet uit. Dit wordt komende zaterdag bekend, en zal als vervanging van Angry Birds dienen. Reageren
myron.b Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 tot wanneer hebben we ook alweer de tijd? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 Zaterdag 11-2-12 tot 12:00 Reageren
Kloep Geplaatst: 9 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 Bijna goed. Tot 14:00 uur. Vorige week waren er dus wat probleempjes rond Angry Birds, vandaar dat ik er twee uur bij op heb geteld. Reageren
Kloep Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Denk eraan, je hebt nog minder dan 24 uur om je score voor de Smartphone Contest in te sturen! Reageren
myron.b Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Ik kan mijn foto's niet van m'n iPod halen Reageren
Kloep Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Daar kan ik je helaas niet veel mee helpen. Heb je misschien hier wat aan? Reageren
myron.b Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 (bewerkt) ik heb ze gevonden alleen als ik ze aanklik staat er geen afbeelding beschikbaar. edit: Het is nu gelukt Bewerkt: 10 februari 2012 door myron.b Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 (bewerkt) Was ik bezig met een filmpje maken, helemaal niet meer eraan gedacht om mijn score in te sturen. Ach ja, ik was met mijn score toch net 4e geworden (574 punten). Volgende keer toch maar eraan denken om op tijd in te sturen. Edit: Erm.. Line Runner kost € 0,79 in de App Store. Bewerkt: 11 februari 2012 door Donald F. Duck Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Lol, helemaal vergeten vandaag m'n score in te sturen. :$ Had gisteren en eergisteren last van m'n laptop die constant crashte, waardoor ik niet meer gedacht heb aan de contest. Reageren
Kloep Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Zal de volgende keer weer een reminder sturen. Deze keer had ik enkel een statusupdate en een bericht hier gedaan.. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Zou fijn zijn, zo'n reminder. Wel jammer eigenlijk. Maar goed, ik was toch wel laatste geweest met het laatste spelletjes (gezien de scores). Reageren
Kloep Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Excuus, Line Runner kost inderdaad geld. Ik had hem al eens aangeschaft, en daarom stond er bij mij Download en was ik in de veronderstelling dat deze gratis was. Wederom nieuw spel dan maar. Ga hem nu klaarmaken, degene die stond gepland voor volgende week. Reageren
Kloep Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Nieuwe spel staat er.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.