myron.b Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Stick Stunt Bike is ook betaald. Je hebt wel een versie en die heet stick stunt bike ignation. Moet je die versie hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2012 Er staan links in het hoofdtopic. Die versies moet je hebben en zijn beide gratis. Of zijn dat andere levels dan op mijn screens te zien zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) Die 2 eerste zijn hetzelfde bij de Apple versie. Alleen die derde (Salto Mortale) hebben wij niet, wij hebben nog wel "Burning Wheels" en "Helter Skelter" beschikbaar. (die zijn allebei 4 sterren moeilijkheid) Bewerkt: 12 februari 2012 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 4 sterren heeft Android niet. Laten we het dan houden bij de eerste twee levels. Voor iedereen: de hoofdpost is aangepast van 3 levels naar 2 levels!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 Bij de volgende editie ben ik er zeker bij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 Je kan nog steeds meedoen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) Dus we hoeven alleen Easy Ride en die eerste te doen? Bewerkt: 12 februari 2012 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 Full Throttle en Easy Ride zijn de races die gedaan moeten worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 Je kan nog steeds meedoen hoor. I know, maar er zit niet echt competitie in voor mij gezien het feit ik een paar spellen gemist heb. + Sreens maken in Andorid moet via een omweg, of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 Nee hoor. Home button ingedrukt houden en aan/uit button indrukken. Dan maak je een screen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 Nee hoor. Home button ingedrukt houden en aan/uit button indrukken. Dan maak je een screen. Werkt niet bij mij? Ik zou anders nog ff m'n tijden voor die moto app doorsturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 Met de moto app bedoel je Stick Stunt Biker? In dat geval, dat is het spel van deze week en kan je dus de hele week doorsturen. Als een screen maken niet lukt kun je ook een foto van je scherm maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2012 Met de moto app bedoel je Stick Stunt Biker? In dat geval, dat is het spel van deze week en kan je dus de hele week doorsturen. Als een screen maken niet lukt kun je ook een foto van je scherm maken. Oke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2012 Denk eraan, morgen om 14:00 uur is de deadline voor het derde spel. Stuur je score in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 18 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2012 Op Fruit Ninja Lite voor iOS kan je alleen maar Classic spelen, geen Zen of Arcade. Als je Zen of Arcade wil spelen, krijg je een melding dat je dan het spel moet kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.