myron.b Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Gefeliciteerd iedereen! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Goed georganiseerd en gefeliciteerd winnaars! ^^ Volgende keer zal ik de volledige contest meespelen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Geplaatst: 27 februari 2012 Jeej, ik heb de Smartphone Contest gewonnen! Dank allen voor de felicitaties! Kloep, dank voor de organisatie. Het was een leuke contest en wat mij betreft verdedig ik volgend jaar m'n titel bij de volgende editie Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Mooi dat dit er weer is! Ik ga uiteraard proberen mijn titel met succes te verdedigen om dan hopelijk weer zo'n schit-te-ren-de badge te ontvangen Reageren
Kloep Geplaatst: 19 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 zo'n schit-te-ren-de badge Ja, die was echt mooi hè? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Ik beschik inmiddels over een alleraardigste mobiel, en ik vind spelletjes spelen ook wel leuk, ik denk dat ik hier ook maar eens aan mee ga doen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 (bewerkt) Ik zal ook meedoen! Voor de Sony Xperia S gebruikers: uitknop + volume knop gericht naar beneden indrukken voor printscreen. Bewerkt: 20 januari 2013 door MegaPilot Reageren
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Wel, in vergelijking met vorige keer heb ik nu wel een smartphone, dus ga ik ook proberen meedoen met dit. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ook ik ben weer van de partij, als je je wilt aanmelden moet je dan een PB sturen of gewoon bij de 1e ronde een score opsturen? Reageren
Kloep Geplaatst: 20 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Oeps, net als vorig jaar vergeten te melden. :$ Aparte aanmelding is niet nodig, gewoon bij de eerste ronde je score insturen is goed genoeg. Wel zal ik (mits je hier hebt aangegeven mee te doen) je opnemen in een herinneringsPB die 24 uur voor de deadline verstuurd zal worden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 (bewerkt) Oeps, net als vorig jaar vergeten te melden. Aparte aanmelding is niet nodig, gewoon bij de eerste ronde je score insturen is goed genoeg. Wel zal ik (mits je hier hebt aangegeven mee te doen) je opnemen in een herinneringsPB die 24 uur voor de deadline verstuurd zal worden. Oh, da's wel handig. Ik meld me hierbij aan voor die PB! Bewerkt: 20 januari 2013 door MegaPilot Reageren
NickDrake Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Als smartphone-verslaafde doe ik uiteraard ook mee. Kijk er naar uit! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Zo, dat wordt zo te zien heel wat meer concurrentie dan vorig jaar. Alleen maar goed natuurlijk, want dat maakt de titelprolongatie nog veel mooier Reageren
.Senne Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Count me in. Als het mogelijk is zou ik ook graag in die PB gewaarschuwd worden, want ik ken mezelf. :v NandroDavids, you're going down. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.