Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Hoeveel is zo'n spel(ongeveer)? Ik heb 8GB. :)

Een spel loopt van de 1-2 GB. Maar ik ga ervan uit dat je de spellen ook wel naar je Pc kan kopieren als je ze niet gebruikt. Alhoewel, dat zou dan wel weer erg fraudegevoelig zijn.. Misschien weet een ander hier meer van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat je voor illigale spellen je PSP moet ombouwen, als je spellen kan downloaden van PSN zonder hem om te bouwen. Nogal een domme zet van Sony hoor, zoek maar eens een gamer die maximaal 8 spelletjes speelt...:S(PSP GO!=>16 GB geheugen)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat je voor illigale spellen je PSP moet ombouwen, als je spellen kan downloaden van PSN zonder hem om te bouwen. Nogal een domme zet van Sony hoor, zoek maar eens een gamer die maximaal 8 spelletjes speelt...:S(PSP GO!=>16 GB geheugen)

Nouja, als ze een manier hebben gevonden om te voorkomen dat je via PSN gedownloade games kan verspreiden vind ik dat het erop vooruit is gegaan. De Memory stick is veel sneller en stiller dan de UMD's.

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, ik snap niet dat de UMD een fail is, ik vind het wel een grappig dingetje, al piept het wel, maarja...ZO erg is dat nu toch ook niet?

Hij is langzamer. En ja het is nu eenmaal goedkoper om te downloaden aan te bieden dan om UMD'tjes te verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, kan niet meer in de PS Store. Even upgraden naar 5.51, maar dat doe ik straks, kan nu niet installeren omdat m'n batterij plat is(hij zit nu in het stopcontact, straks dus ff installen).

Dit is altijd zo, als er een nieuwe firmware is kan je met een oudere versie niet meer in de playstation store komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, kan niet meer in de PS Store. Even upgraden naar 5.51, maar dat doe ik straks, kan nu niet installeren omdat m'n batterij plat is(hij zit nu in het stopcontact, straks dus ff installen).

Dit is altijd zo, als er een nieuwe firmware is kan je met een oudere versie niet meer in de playstation store komen.

Daarom dat ik met CF M33 5:00 P6 nooit de PS store in kon.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Damn, kan niet meer in de PS Store. Even upgraden naar 5.51, maar dat doe ik straks, kan nu niet installeren omdat m'n batterij plat is(hij zit nu in het stopcontact, straks dus ff installen).

Dit is altijd zo, als er een nieuwe firmware is kan je met een oudere versie niet meer in de playstation store komen.

Daarom dat ik met CF M33 5:00 P6 nooit de PS store in kon.

Tenzij je CFW hebt, dan zou je er met iedere firmware in moeten komen... Ik heb dezelfde systeemversie en kom wel keurig in het PSN.

Link to comment
Delen op andere websites

En nu in het Nederlands? :$

Als je een omgebouwde PSP hebt kan je altijd in de Playstation store, als je PSP niet is omgebouwd moet je de nieuwste firmware hebben om erin te komen.

Hoop dat het zo wel duidelijk is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Ikkes: Homebrew en andere Custom Firmware's zijn niet legaal, mede om de reden dat op deze manier piraterij mogelijk wordt gemaakt. Hierdoor is het niet toegestaan op het forum hierover te praten. Dit geldt tevens als laatste waarschuwing. De eerstvolgende persoon die erover begint kan een warn verwachten. <<<
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag over mijn PSP:

Ik heb al een aardige tijd mijn PSP niet meer gebruikt. Dit komt doordat mijn Memorycard nogal raar doet. Ik heb er op dit moment eentje van 2 GB. Maar als ik er muziek opzet of videos dan komen sommige er wel op maar sommige zijn nergens meer te bekennen. Dus ik ben van plan binnenkort een Memerorycard van 4 GB te gaan kopen maar zijn deze problemen dan allemaal opgelost? Ook als ik even mijn PSP heb gebruikt en hij is helemaal opgeladen dan is die de volgende dag weer helemaal leeg...

Iemand tips/hints om dit op te lossen of ligt het aan mijn PSP?

Bewerkt: door The Hulk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...