Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik heb net mijn psp geupdate naar firmware 5.50.

Ik hoorde ook iets over subfolders aanmaken ofzo maar hoe????

Een Subfolder is niets meer dan een map in een map. Normaal gesproken kan jou PSP in het XMB niet dieper gaan dan bijvoorbeeld MUSIc/ Artiest. Maar dankzij deze nieuwe update kan je PSP nu dieper, bijvoorbeeld MUSIC/Artiest/Album. Deze submappen maak je zelf aan in je computer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Sinds gisteren is het mogelijk je PSP-3000 te hacken zodat je homebrew enzo kunt installeren! :dans:

Nah ChickHen is al een tijdje uit hoor ;) sinds gister zijn ISO's mogelijk op 3000, dat bedoelde je waarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds gisteren is het mogelijk je PSP-3000 te hacken zodat je homebrew enzo kunt installeren! :dans:

Nah ChickHen is al een tijdje uit hoor ;) sinds gister zijn ISO's mogelijk op 3000, dat bedoelde je waarschijnlijk.

Sh*t! Ik had juist gehoopt dat er nooit .iso/.cso support voor de 3000 zou komen. Slim and Lite ruled! 3000 niet!

Heb ik net een paar maanden geleden een pandora batarij converter van 20 euro gekocht, is er nu een mogenlijkheid zonder. Had ik eerder moeten weten!

Link to comment
Delen op andere websites

@ Killer: Dunno, er stond dat de hack sinds gisteren er was... :puh:

Ik heb btw de laatste firmware, kan ik hem ombouwen?

Ja. :Y

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

ONGELOFELIJK! Bedankt Flash! :) Owja, waarom heb jij je een pandora batterij gekocht? Moet je dat soms doen als je je PSP gaat ombouwen?

Vroeger was de modding technologie nog niet zo ver. Toen moest je de beveiliging doormiddel van een batarij omzeilen. Ik zal nog wel even een tut opzoeken waar dat in staat...

Link to comment
Delen op andere websites

Oooh, zo. :puh: Nu nog even afwachten of ik hem wel mag ombouwen, want ergens bij die hack staat er dat het niet werkt met de nieuwste firmware. Ik weet eigenlijk niet welke firmware ik heb, het is allesinds de nieuwste..(5.50 is zeker de nieuwste?)

Link to comment
Delen op andere websites

Wacht eens even mensen, het echte ombouwen van de PSP 3000 is nog steeds onmogenlijk, wat je wel kan doen is een soort van firmware in firmware starten. Dit doe je door een bug in 5.03, dus alle eerdere en latere systeemversies werken niet. En daarbij zal dit wel weer een gigantische domper op het goede PSPgamejaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, nu die PSP GO! er komt, hebben die domme uilskuikens besloten dat je nu enkel games kan downloaden, maar zijn gameproducenten verplicht de games te download te stellen én als UMD te stellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, nu die PSP GO! er komt, hebben die domme uilskuikens besloten dat je nu enkel games kan downloaden, maar zijn gameproducenten verplicht de games te download te stellen én als UMD te stellen?

Nee. Sterker: er zijn al games die alleen via PSN zijn te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

OMFG! Naaiz0rz! :O Die games die voor de GO! uitkomen, kan je die dan ook op je gewone PSP spelen(1000-2000-3000)?

Tuurlijk. Groot geheugen kaartje kopen en downloaden maar!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...