Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Nu kost de PSP alleen nog maar €150,00,- :tu: Jammer is, dat ik hem al vorig jaar had gekocht voor €250,00,- :duh:

Waar? :Y

Greetz :sigaar:

Een PSP kun je in vrijwel elke winkel kopen die ook consoles, games en andere game gerelateerde producten verkoopt. Ik noem een Mediamarkt, een Free Record Shop en een Bol. Overigens is de richtprijs zo’n €150, maar dit kan hier en daar lichtjes van elkaar verschillen. Daarnaast ben je wel iets duurder uit als je ook nog een memorystick en andere accessoires wil hebben, zoals oordopjes en hoesjes. In ieder geval alvast veel succes met je aankoop. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Ik heb een probleem, ik heb een PSP en mijn oplader is hier van kwijt, dus tot gevolg dat ik mijn PSP niet meer

kan opladen, weet iemand een goedkope oplader en in welke winkel die te koop is? En hoeveel kost dat dan?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem, ik heb een PSP en mijn oplader is hier van kwijt, dus tot gevolg dat ik mijn PSP niet meer

kan opladen, weet iemand een goedkope oplader en in welke winkel die te koop is? En hoeveel kost dat dan?

Alvast bedankt.

Voor een nieuwe oplader betaal je denk ik zo'n €10 á €15. Ik denk haast wel dat hij in normale winkels te koop is (denk aan winkels die ook games en aanverwanten verkopen), maar je kunt er ook voor kiezen hem hier te bestellen. Bestel je hem daar voor 21.00 vanavond, dan heb je hem morgen binnen. Opladers zijn er overigens in verschillende soorten en maten, dus je moet voor jezelf maar even bekijken wat je het beste vindt en welke je gaat bestellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil dus een PSP kopen maar ik heb geen idee wat ik er nou in feite bij zou moeten of kunnen kopen. Ik heb al een geheugen kaart omdat ik een telefoon heb die het zelfde slot heeft. Aangezien ik 2 van dat soort kaarten heb kan ik er egwoon eentje in me PSP en eentje in me telefoon. Maar wat zijn handige accesoire die van pas kunnen komen of weet iemand een pack die je ergens kan kopen met wat handige dingen er in?

Dus kort samengevat wil ik gewoon advies wat ik het beste bij mijn PSP kan kopen als ik die gekocht heb.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus kort samengevat wil ik gewoon advies wat ik het beste bij mijn PSP kan kopen als ik die gekocht heb.

Greetz :sigaar:

Wat sowieso handig bij je PSP is, is een hoesje. Mocht je je PSP mee willen nemen op reis, dan weet je in ieder geval zeker dat je PSP goed beschermd is. Daarnaast raad ik je aan ook een schoonmaakdoekje te kopen. Hiermee kun je het schermpje schoonmaken, deze zit al snel onder de vinderdrukken en dergelijke. Ook is het slim om een USB-kabel te kopen, hiermee kun je dus muziek, foto's, filmpjes en al die andere dingen vanaf de PC op je PSP zetten. Overigens zitten al deze dingen meestal wel in één pakket, maar ze zijn ook los verkrijgbaar. Ik heb overigens een pakket gekocht bij MediaMarkt, dus daar kun je sowieso wel even kijken. Al denk ik dat winkels die PSP's verkopen ook wel dergelijke pakketten hebben, zoals Free Record Shop en Dixons.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil dus een PSP kopen maar ik heb geen idee wat ik er nou in feite bij zou moeten of kunnen kopen. Ik heb al een geheugen kaart omdat ik een telefoon heb die het zelfde slot heeft. Aangezien ik 2 van dat soort kaarten heb kan ik er egwoon eentje in me PSP en eentje in me telefoon. Maar wat zijn handige accesoire die van pas kunnen komen of weet iemand een pack die je ergens kan kopen met wat handige dingen er in?

Dus kort samengevat wil ik gewoon advies wat ik het beste bij mijn PSP kan kopen als ik die gekocht heb.

Greetz :sigaar:

Nou ik heb er een brillendoekje en een hoesje bij aangeschaft. Dit alleen omdat het beeldscherm erg vatbaar is voor krassen enputjes. Ook heb ik van de goed heilig man een schoonmaak cleaner gehad. Dus wat ik je aanraad is middelen om je beeldscherm te beschermen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap al dat gedoe niet rond het beschermen van je scherm niet. Ik heb mijn PSP sinds een maand voordat hij in Nederland uitkwam en nooit ergens problemen mee gehad en geen erge krassen op het scherm. Als beschermhoesje heb ik een soort Etui, die ik er standaard bijkreeg. Doen jullie er dan speciaal gekke dingen mee of heb ik gewoon een wonder PSP?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap al dat gedoe niet rond het beschermen van je scherm niet. Ik heb mijn PSP sinds een maand voordat hij in Nederland uitkwam en nooit ergens problemen mee gehad en geen erge krassen op het scherm. Als beschermhoesje heb ik een soort Etui, die ik er standaard bijkreeg. Doen jullie er dan speciaal gekke dingen mee of heb ik gewoon een wonder PSP?

Precies hetzelfde bij mij. Ik heb de PSP ook al sinds dat ie uit is, maar ook nog nergens krasjes op het scherm. En ik moet eerlijk zeggen dat ik hem al 4 á 5 x hard heb laten vallen.. :puh:

Ik zou zeggen: De PSP is van staal :engel:

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap al dat gedoe niet rond het beschermen van je scherm niet. Ik heb mijn PSP sinds een maand voordat hij in Nederland uitkwam en nooit ergens problemen mee gehad en geen erge krassen op het scherm. Als beschermhoesje heb ik een soort Etui, die ik er standaard bijkreeg. Doen jullie er dan speciaal gekke dingen mee of heb ik gewoon een wonder PSP?

Precies hetzelfde bij mij. Ik heb de PSP ook al sinds dat ie uit is, maar ook nog nergens krasjes op het scherm. En ik moet eerlijk zeggen dat ik hem al 4 á 5 x hard heb laten vallen.. :puh:

Ik zou zeggen: De PSP is van staal :engel:

Ik wou dat het waar was. hier heeft de kat een de PSP van de kast gehaald. Resultaat heel scherm is gebarsten. Ik kan hem dus weg gooien. Later eens zien voor PSP Lite want eerst mij xbox 360 games.

de kat komt achter de zetel niet meer uit vandaag ^_^ maarja gebeurt is gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap al dat gedoe niet rond het beschermen van je scherm niet. Ik heb mijn PSP sinds een maand voordat hij in Nederland uitkwam en nooit ergens problemen mee gehad en geen erge krassen op het scherm. Als beschermhoesje heb ik een soort Etui, die ik er standaard bijkreeg. Doen jullie er dan speciaal gekke dingen mee of heb ik gewoon een wonder PSP?

Precies hetzelfde bij mij. Ik heb de PSP ook al sinds dat ie uit is, maar ook nog nergens krasjes op het scherm. En ik moet eerlijk zeggen dat ik hem al 4 á 5 x hard heb laten vallen.. :puh:

Ik zou zeggen: De PSP is van staal :engel:

Ik wou dat het waar was. hier heeft de kat een de PSP van de kast gehaald. Resultaat heel scherm is gebarsten. Ik kan hem dus weg gooien. Later eens zien voor PSP Lite want eerst mij xbox 360 games.

de kat komt achter de zetel niet meer uit vandaag ^_^ maarja gebeurt is gebeurt.

Jammer :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap al dat gedoe niet rond het beschermen van je scherm niet. Ik heb mijn PSP sinds een maand voordat hij in Nederland uitkwam en nooit ergens problemen mee gehad en geen erge krassen op het scherm. Als beschermhoesje heb ik een soort Etui, die ik er standaard bijkreeg. Doen jullie er dan speciaal gekke dingen mee of heb ik gewoon een wonder PSP?

Precies hetzelfde bij mij. Ik heb de PSP ook al sinds dat ie uit is, maar ook nog nergens krasjes op het scherm. En ik moet eerlijk zeggen dat ik hem al 4 á 5 x hard heb laten vallen.. :puh:

Ik zou zeggen: De PSP is van staal :engel:

Ik wou dat het waar was. hier heeft de kat een de PSP van de kast gehaald. Resultaat heel scherm is gebarsten. Ik kan hem dus weg gooien. Later eens zien voor PSP Lite want eerst mij xbox 360 games.

de kat komt achter de zetel niet meer uit vandaag ^_^ maarja gebeurt is gebeurt.

Jammer :{

Als ik nog garantie had zou ik hem terugsturen naar Sony :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap al dat gedoe niet rond het beschermen van je scherm niet. Ik heb mijn PSP sinds een maand voordat hij in Nederland uitkwam en nooit ergens problemen mee gehad en geen erge krassen op het scherm. Als beschermhoesje heb ik een soort Etui, die ik er standaard bijkreeg. Doen jullie er dan speciaal gekke dingen mee of heb ik gewoon een wonder PSP?

Precies hetzelfde bij mij. Ik heb de PSP ook al sinds dat ie uit is, maar ook nog nergens krasjes op het scherm. En ik moet eerlijk zeggen dat ik hem al 4 á 5 x hard heb laten vallen.. :puh:

Ik zou zeggen: De PSP is van staal :engel:

Ik wou dat het waar was. hier heeft de kat een de PSP van de kast gehaald. Resultaat heel scherm is gebarsten. Ik kan hem dus weg gooien. Later eens zien voor PSP Lite want eerst mij xbox 360 games.

de kat komt achter de zetel niet meer uit vandaag ^_^ maarja gebeurt is gebeurt.

Jammer :{

Als ik nog garantie had zou ik hem terugsturen naar Sony :D

Garantie is al lang verlopen. Op PSP heb je maar een jaar. Maar vermits mijn PSP in garantie tijd kapot was gegaan kreeg ik een nieuwe. En krege nieuwe garantie van 3 maanden. daarna ging hij paar dagen toen garantie verlopen was kapot. Sony nam hem wel aan. En gaf weer een nieuwe. Maar deze keer gaat dat niet pakken vermits ik die al meer dan een jaar heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu kost de PSP alleen nog maar €150,00,- :tu: Jammer is, dat ik hem al vorig jaar had gekocht voor €250,00,- :duh:

Waar? :Y

Greetz :sigaar:

Een PSP kun je in vrijwel elke winkel kopen die ook consoles, games en andere game gerelateerde producten verkoopt. Ik noem een Mediamarkt, een Free Record Shop en een Bol. Overigens is de richtprijs zo’n €150, maar dit kan hier en daar lichtjes van elkaar verschillen. Daarnaast ben je wel iets duurder uit als je ook nog een memorystick en andere accessoires wil hebben, zoals oordopjes en hoesjes. In ieder geval alvast veel succes met je aankoop. :D

Ik heb op wat sites naar de prijzen bekeken maar ik zie alleen maar PSP Slim en Lites van 169 met een accu, lader en handleiding... Dus niet 150 euro. Waar zou ik (online) een PSP Slim en Lite voor 150 euro kunnen kopen?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...