Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Zou iemand me misschien kunnen helpen? Mijn PSP werkte (tot gisteren) harstikke perfect. Geen probleem dus, alles werkte goed. Maar toen ik het systeem vanochtend aandeed, werkte opeens de 'Home' toets helemala niet meer. Hmm..raar dacht ik, maar tot mijn verbazig deden anbdere knoppen het ook niet meer. De geluidstoets fucntioneerde als de contrast-toets, en dezelfde toets functioneert ook af en toe als de Home-toets. ALleen de select-toets dpet het nog normaal. De STart toets doet het helemaal niet meer. Ik vind dit erg vervelend, want steeds als ik Internet start, dan springt ie meteen weg. En ik kan geen pauze meer doen tijdens het spelen van een game, en het geluid instellen gaat ook niet meer..... Ik heb Sony even gebeld. Hun zeiden dat ik hem moest upgraden naar de nieuwste firmware. Tja, dat is nou net het probleem, want ik hem er een Costum Firmware opgezet. Dus weet iemand wat ik zou kunnen doen? Echt heel erg bedankt!

Apple-Mac

Ik denk dat je het beste die Costum Firmware er af kunt halen. En dan gewoon de nieuwe versie er op kan zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Zou iemand me misschien kunnen helpen? Mijn PSP werkte (tot gisteren) harstikke perfect. Geen probleem dus, alles werkte goed. Maar toen ik het systeem vanochtend aandeed, werkte opeens de 'Home' toets helemala niet meer. Hmm..raar dacht ik, maar tot mijn verbazig deden anbdere knoppen het ook niet meer. De geluidstoets fucntioneerde als de contrast-toets, en dezelfde toets functioneert ook af en toe als de Home-toets. ALleen de select-toets dpet het nog normaal. De STart toets doet het helemaal niet meer. Ik vind dit erg vervelend, want steeds als ik Internet start, dan springt ie meteen weg. En ik kan geen pauze meer doen tijdens het spelen van een game, en het geluid instellen gaat ook niet meer..... Ik heb Sony even gebeld. Hun zeiden dat ik hem moest upgraden naar de nieuwste firmware. Tja, dat is nou net het probleem, want ik hem er een Costum Firmware opgezet. Dus weet iemand wat ik zou kunnen doen? Echt heel erg bedankt!

Apple-Mac

Ik denk dat je het beste die Costum Firmware er af kunt halen. En dan gewoon de nieuwe versie er op kan zetten.

Volgensmij had ik ergens gelezen dat de PSP dan brickt. Maar heeft er iemand niet een soort van link ofzo, van hoe ik het best kan fixen.

Bedankt, Apple-Mac ^_^

@hieronder: Nee, want het ligt niet aan de Costum firmware. Mijn Start-toets lijkt wel ingedrukt. Sony wilt dat ik dus die Costum firmware eraf haal..

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij mogen we jouw hier helemaal niet mee helpen, want er mag niet over dit soort dingen gesproken worden op dit forum. Dus ik denk dat het je eigen stomme schuld is dat je een custom firmware erop hebt gezet en dat je nu geen garantie meer hebt.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ik heb alweer een tijdje een PSP. Toen ik hem had gekocht. Had ik een download manager pakket gekocht. Toen had ik heme indelijk. En heb ik al die papieren rotzooi laten leggen. Maar wat kan ik eigenlijk doen met die download manager?

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Manhunt 2 is uit! althans in Amerika! Leuke game!

Hij is wel gecensureerd maar:

ik heb een manier gevonden om hem uncut te maken het het werkt :D

Zo moet het:

>>> Door Froodooo: Als een spel gecensureerd is, is dat (waarschijnlijk) met een goede reden, dan is het dus niet de bedoeling om de game 'uncut te maken'. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Sony: online PSP-winkel geen bedreiging voor UMD

Met het online gaan van de PC-versie van de online PSP Store lijkt het kunnen afspelen van allerlei PSP -games vanaf de memorystick eindelijk te zijn gearriveerd. Kortere laadtijden en geen UMD's meer die tijdens de treinreis zoek raken. Toch is de enthousiasme misschien wat te voorbarig.

Het hoofd van online marketing van SCEE heeft namelijk gezegd dat hij de UMD zeker niet ziet verdwijnen. Dit verduidelijkt hij door te zeggen dat de visie van Sony is dat de meer casual games het beste thuishoren in de Online Store. Dit duidt erop dat de grotere meer in het oog springende games nog steeds op UMD zullen worden uitgebracht zonder de optie om deze games direct te kunnen downloaden.

We zullen zien wat de toekomst ons brengt. Tot nu toe nog geen nieuwe triple A games voor ons die we kunnen afspelen van onze memorystick. (behalve als je al bepaalde stappen hebt genomen....)

Bron: www.gamer.nl

_____________________________________________________________

Mijn reacties over dit nieuwsbericht zijn verdeeld, aan de ene kant vind ik het al goed dat je gewoon PSP games kan downloaden, weliswaar tegen betaling. Maar aan de andere kant vind ik dat sony gewoon de UMD moet laten verdwijnen, want het is toch veel gemakkelijker voor games gewoon te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, maar er zijn altijd mensen die geen voorkeur hebben om spullen online te kopen, en dus liever hun game gewoon in de winkel kopen. Als sony de games alleen als download aan gaat bieden verliezen ze dus alle klanten die niet graag spellen online kopen.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ik heb alweer een tijdje een PSP. Toen ik hem had gekocht. Had ik een download manager pakket gekocht. Toen had ik heme indelijk. En heb ik al die papieren rotzooi laten leggen. Maar wat kan ik eigenlijk doen met die download manager?

Niemand?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik wil graag met kerst een PSP kopen. Als het kan nog de oude, omdat de functies van de nieuwe niet zo belangrijk voor mij zijn maar waar kan ik de oude nog kopen? Of komt er een prijsverlaging voor de nieuwe, want ik vind 170 nét iets te duur.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag met kerst een PSP kopen. Als het kan nog de oude, omdat de functies van de nieuwe niet zo belangrijk voor mij zijn maar waar kan ik de oude nog kopen? Of komt er een prijsverlaging voor de nieuwe, want ik vind 170 nét iets te duur.

Greetz :sigaar:

Goede keuze voor een PSP te kopen :Y. De oude vrees ik dat ze nergens meer verkopen, want Sony is zo slim

geweest voordat ze de Slim & Lite versie uitbrachten een hele tijd daarvoor geen oude PSP's meer te maken, met gevolg dat bijna elke winkels in de zomervakantie geen PSP's meer hadden.

Je vraagt ook als er een prijsverlaging komt, tot nu toe is daar nog niks officieel over gezegd, en geruchten zijn

er ook nog niet, mij lijkt het ook onwaarschijnlijk dat nu een prijsverlaging zou komen rond kerstmis, want in

september is de PSP nog met €30 in prijs verlaagd. Wel kan je altijd als je geïntereseerd bent is kijken op 2de

hands site's zoals Marktplaats of Ebay, daar kan je meestal echte koopjes doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...