Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Om podcasts te zoeken kan je naar speciale site's gaan waar links naar podcasts staan.

Een paar site's die ik gebruik zijn:

www.podcast.net/

http://podcast.com/

http://podcastdirectory.com/

Op deze site's kan je naar een podcast zoeken of je bladert er door de categorieën.

Als je een podcast wil toevoegen ga je naar de pagina van de podcast in de internetbrowser op je psp en klik je op de de link naar de feed, meestal is dit een plaatje zoals dit. xml.gif

Je kan ook rechtstreeks het adres van de feed typen in de internetbrowser op je psp. Een adres van een podcast eindigd meestal op .xml.

Dit is een voorbeeld van zo'n adres.

http://pnmedia.gamespy.com/planetgrandtheftauto.gamespy.com/audio/pgtaweekly.xml

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Bedankt voor de moeite, Maarte41 maar eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een Podcast waar je rechtstreeks (humor)filmpjes en plaatjes kunt download en bekijken. Die sites die je me gaf vond ik een beetje te ingewikkeld, ik weet niet hoe ik ze moet gebruiken :N Kan het niet simpeler zoals via RSS Leidraad? Dan zijn ze meteen klaar om toegevoegd te worden, snappie? Dan kan ik het ten minste ^_^ Thnx in ieder geval voor je hulp !!

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuws vanaf de Games Convention te Leipzig voor de PSP:

Sony onthult nieuwe GO! producten

Het lijkt wel of Sony verliefd is geworden op de Game Convention. Het blijft maar nieuws regenen. Dit keer komt Sony met een heel nieuwe franchise op de proppen voor de PSP namenlijk GO!. GO! bevat 3 services exclusief voor de PSP. GO! Video Download Service, GO! Messenger en GO! Explore.

GO! Video Download Service is zoals de naam zegt een service waarmee je allerlei video's, tv shows,sport,... mee kunt downloaden. Het zal gaan om het aanbod van Sky television.

GO! Messenger is een soort van MSN waarmee je met een vernieuwd shermtoetsenbord kunt chatten met al je vrienden. Als je een GO! Cam hebt is het zelfs mogelijk om te video chatten.

En eindelijk is die er GO! Explore: DE GPS FUNCTIE voor de PSP. Met een vernieuwde GPS ontvanger en kaarten van gans Europa in alle talen van de wereld. Er komt zelfs een nieuwe auto houder. De kaarten zullen van TeleAtlas en NavNGo komen. Updates worden via het Playstation Network verspreid.

Zoals je ziet gaan de PSP gebruikers een mooie tijd tegemoet.

Bron: psponly.nl

--------------------------

Europese launchdetails van de PSP Slim!

Vandaag zijn eindelijk de launchdetails van de nieuwe PSP binnen gekomen. De PSP Slim weegt 33 procent minder zwaar en is 19 procent in volume geslonken. David Reeves van Sony wist op de Leipzig Games Convention, die momenteel aan de gang is, het volgende te melden:

"We are delighted to announce the arrival of the newly designed PSP to the SCEE region, whilst also providing something unique and special for our consumers."

De PSP Slim verschijnt op 5 september in Europa voor een adviesprijs van 169,99 euro. Ook zullen er twee bundels zijn: een Spider-Man en een Simpsons Bundel. De Spider-Man bundel kost 199,99 euro en bevat een PSP Slim met blauwe en rode opdruk, de Spider-Man 3 UMD film en Spider-Man 3 (het spel). De Simpsons Bundel kost ook 199,99 euro, heeft een PSP Slim met gele opdruk en wordt verpakt samen met de Simpsons Game.

Bron: psponly.nl

--------------------------

Play TV onthuld voor PS3 en PSP

Eerder gingen er al geruchten over een TV service van Sony maar nu is deze officieel. Sony heeft tijdens haar persconferentie op de Games Convention bekend gemaakt dat zij bezig zijn aan PlayTV; een service die werkt via Digital Video Broadcast. Het gaat om een klein kastje die je verbindt met je PlayStation 3 en waarmee je live TV kunt pauseren en opnemen.

Quote:

"The introduction of PlayTV really will extend the already broad entertainment credentials of PS3, and makes it an exceptionally attractive proposition for the whole family. With the introduction of PlayTV’s state of the art TV tuner and PVR functionality, PS3 is now the best choice of home entertainment hub for the whole family."

Er zal zoals ook een EPG aanwezig zijn waarmee je zeven dagen op voorhand alle programma's mee kunt raadplegen. Je zal alle beelden kunnen opslaan op de harde schijf van je PS3 en het best van al is dat je al deze beelden ook kunt streamen naar je PSP, zodanig dat je ook onderweg je TV shows niet hoeft te missen. Voor de kwaliteit van de beelden kun je kiezen uit High-Definition of standaard. Tevens zullen er in de toekomst updates met nieuwe features beschikbaar worden gesteld via het PlayStation Network.

De release van PlayTV staat gepland voor begin 2008. De service zal eerst beschikbaar worden gesteld in de UK, Frankrijk, Italië en Duitsland. Andere PAL gebieden, waaronder Nederland, volgen later dat jaar.

Bron: psponly.nl

Link to comment
Delen op andere websites

De PSP bestaat maar nog 2 jaar en er bestaat al een nieuwe,pure geldverspilling,ik ben al blij met me oude PSP,anders zal me zakgeld budget in het rood staan.Maar een GPS,zal dan iets maken op me scooter en dan heb ik GPS&PSP op me Scooter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

PSP Firmware update 3.70 nu beschikbaar

Nieuws | 12 september 2007 - Sony heeft een nieuwe firmware-update voor de PSP uitgebracht. Opvallend is dat deze update slechts enkele uren nadat de eerste PlayStation Portable Slim & Lite custom firmware werd vrijgegeven. Met update 3.70 komen enkele interessante nieuwe functies.

De nieuwe functies omvatten het toevoegen en gebruiken van je eigen thema's via het themamenu, ondersteuning voor het toekennen van knoppen in Remote Play, implementatie van een 'scene' zoekfuntie en het tegelijkertijd afspelen van content bij de muziek- en foto-opties.

Bron: InsideGamer.nl

Mijn tip: Downloaden en upgraden!, deze update is zeker vet. Je kan dit keer gewoon je eigen XMB kiezen. Ook de foto's bekijken onder muziek is natuurlijk wel vet :) !

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik dan maar gelijk even plaatsen dat er inmiddels weer een nieuwe Firmware te downloaden is en wel 3.71, hier een berichtje:

De firmware update 3.71 voor de PSP voert enkele nieuwe functies door die ook al bij versie 3.70 inbegrepen zaten. Daarnaast zijn ook de fouten die de nieuwe functies veroorzaken eruit gehaald.
Er is dus niet veel veranderd, wat logisch is naar een dag, maar hij is dus zeker het downloade waard :Y.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik wil over een paar maanden (zo'n 2-3) een PSP aan gaan schaffen denk ik. Wat krijg je nou allemaal precies bij een PSP en wat zijn extra'tjes die het kopen waard zijn. Een geheugenkaart hoef je niet te noemen, ik heb er 1 van 512 en 2 gb voor de PSP en mijn telefoon dus ^_^

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil over een paar maanden (zo'n 2-3) een PSP aan gaan schaffen denk ik. Wat krijg je nou allemaal precies bij een PSP en wat zijn extra'tjes die het kopen waard zijn. Een geheugenkaart hoef je niet te noemen, ik heb er 1 van 512 en 2 gb voor de PSP en mijn telefoon dus ^_^

Greetz :sigaar:

Je heb natuurlijk de PSP zelf. Zoals je al aangeef de gehegenkaart. Verder zijn de PSP oordopje smet afstandbediening ook altijd wel handig. Een reinigingskit voor het beeldscherm. Met shermhoes. En een aantal leuk spellen. Verder zo je de GO Cam kunnen proberen. Maar die is nog wel heel erg duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je wel een geheugenkaart kopen, want de meeste telefoons hebben Micro van Sony, en niet Pro Duo. Over heb Slim & Lite pakket weet ik niet zoveel. Over de Fat weet ik wel het 1 en ander:

Inhoud Base pakket PSP Fat:

-PSP Systeem

-Batterij

-Oplader

-Briefjes en reclamegedoe :puh:

De Fat is niet overal te koopt, maar in iedergeval bij Eplaza wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je vlugge reactie, hoeveel kost zo'n reinigings set? De Go Cam had ik al op het internet gevonden, maar dat is eingelijk onzin. Misschien dat ik er nog wel een koptelefoon bij koop maar dat zie ik dan nog wel.

Zijn die PSP oordopjes duurder als een normale koptelefoon? En wat kan je allemaal met die afstandbediening? :)

En ik vind eigenlijk de games redelijk duur dus misschien *piep* ik mijn PSP wel ^_^

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je vlugge reactie, hoeveel kost zo'n reinigings set? De Go Cam had ik al op het internet gevonden, maar dat is eingelijk onzin. Misschien dat ik er nog wel een koptelefoon bij koop maar dat zie ik dan nog wel.

Zijn die PSP oordopjes duurder als een normale koptelefoon? En wat kan je allemaal met die afstandbediening? :)

En ik vind eigenlijk de games redelijk duur dus misschien *piep* ik mijn PSP wel ^_^

Greetz :sigaar:

Op bol/com heb je een mega reinigingkit voor 24 euro. Verder kosten de oordopjes van de psp ook wat duurder, maar dna heb je wel beter geluid. En je kan hem eenvoudiger bedienen als je er muziek mee afspeelt. Dan kan jij bijvoorbeeld je PSP in je zak doen. EN dan kan je gewoon het geluid harder en zachter zetten. Play/Pause. Liedje verder en terug enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt die afstandbediening redelijk overbodig, ik heb een Walkman telefoon van Sony-E, dus als MP3 hoef ik hem niet. Bovendien doe je een PSP niet even in je zak :puh: Ook denk ik dat het niet echt uitmaakt of ik eigen oortjes neem of die van Sony, veel verschil kan er toch niet inzitten of wel dan :cab:

In ieder geval bedankt voor je uitleg, ik ga er denk ik een aanschaffen via Neckerman.nl of bij de Dixons halen; in het zilver. Maar dat is pas als ik genoeg verdient heb :7

greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zou iemand me misschien kunnen helpen? Mijn PSP werkte (tot gisteren) harstikke perfect. Geen probleem dus, alles werkte goed. Maar toen ik het systeem vanochtend aandeed, werkte opeens de 'Home' toets helemala niet meer. Hmm..raar dacht ik, maar tot mijn verbazig deden anbdere knoppen het ook niet meer. De geluidstoets fucntioneerde als de contrast-toets, en dezelfde toets functioneert ook af en toe als de Home-toets. ALleen de select-toets dpet het nog normaal. De STart toets doet het helemaal niet meer. Ik vind dit erg vervelend, want steeds als ik Internet start, dan springt ie meteen weg. En ik kan geen pauze meer doen tijdens het spelen van een game, en het geluid instellen gaat ook niet meer..... Ik heb Sony even gebeld. Hun zeiden dat ik hem moest upgraden naar de nieuwste firmware. Tja, dat is nou net het probleem, want ik hem er een Costum Firmware opgezet. Dus weet iemand wat ik zou kunnen doen? Echt heel erg bedankt!

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...