Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

hey

hoe kan ik mijn psp updaten.

maar ik heb 1 probleem met het op internet komen als alles is geladen kheb alles al ingevuld gaat ie zoeken ofzo duurt eff en dan zegt ie dat er een fout ofzo is.

Sta of zit je je wel voor je computer(en hij moet aanliggen) en het moet een computer zijn met een internetverbinding.

Is de fout;Time-out na zoeken en zit je voor je pc,dan is er iets met je internetverbinding!

@:Thug,dit is van firmware upgraden,een update is soms van Firmware upgraden,maar meestal is een update voor een betere beveiling voor internet en nieuwe software!

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

En als ik me niet vergis is versie 3.52 de allernieuwste upgrade ! Voor diegene die het niet weten, je kunt het hier of hier downloaden ! Het enige wat je hoeft te doen is het bestandje (EBOOT.PBP) op je memory stick duo zetten m.b.v een USB-stick (5 pinnetjes) !

Bewerkt: door Kinzorro
Link to comment
Delen op andere websites

Een goede site met alle demo's die voor je psp bestaan is http://www.pspdemocenter.com/, als je er met de webbrowser van je psp komt klik je op het game icoontje. Hier kan je kiezen tussen demo's op alfabet of de nieuwste demo's. Kies één van die opties en je komt op en pagina met demo's. Om de demo te downloaden klik je op het vlaggetje achter de demo. Het maakt niet uit als je op bv. een Japanse vlag klikt, de demo's werken op elke psp. Als de demo gedownload is kan je hem vinden bij Game -> Memorystick.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey jongens, ik had een vraag over de PSP. Ik wil een ''Infrastructure''-verbinding maken met mijn draadloze internet maar ik weet niet waar ik de WEP-key ofzoiets kan vinden :duh: ...Ik heb best veel gezocht maar nog steeds niks gevonden, weten jullie het misschien wél?

En ik heb nog een probleem, namelijk dat de spellen en filmpjes op de PSP-internet browser niet werken! Moet je hiervoor Java,shockwave en WMA installeren ofwat? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :D

Thnx,

Kin

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Kinzorro,

Je eerste vraag was waar je je WEP-key kan vinden, deze staat in het boekje die je gekregen heb bij de aanmelding met internet/draadloos netwerk. Voor meer informatie hierover kan je altijd contact opnemen met je provider ;) .

Dan je tweede vraag met filmpjes betreft: Met een PSP is het niet mogelijk filmpjes te kijken via de internetbrowser, hiervoor is maar een geldige reden en dat is dat de PSP de bepaalde plugins(Java, shockwave, WMA etc.) niet ondersteunt. Hier is zover ik weet ook geen oplossing voor.

Ikkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Om flash op je psp te kunnen gebruiken ga je naar Instellingen->Systeeminstellingen->Flash® Player inschakelen.

Je hebt hiervoor een draadloze netwerkverbinding nodig.

Flash inschakelen neemt trouwens geen ruimte in op je memorystick.

Als flash aanstaat kan je wat online spelletjes spelen, maar ze mogen niet te groot zijn. Video's van youtube enz. kan je niet afspelen. Je kan wel video's van een paar videosite's naar je memorystick downloaden via een rss kanaal. Hiervoor ga je naar Netwerk->RSS-Kanaal->RSS-Kanaal Leidraad. Door op deze site Europe->Nederlands te kiezen kan je Google video toevoegen bij je rss kanaalen. Van daaruit kan je een paar video's downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nood aan interssante titels... waar blijven ze :N

Juiced 2: Hot Import Nights PSP THQ 21 september 2007

Spider-Man: Friend or Foe PSP Activision november 2007

Star Wars: The Force Unleashed PSP LucasArts november 2007

SWAT: Target Liberty PSP Vivendi Games 2 november 2007

Need for Speed ProStreet PSP Electronic Arts 9 november 2007

Dit zijn wel aardige titels vind ikzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nood aan interssante titels... waar blijven ze :N

Juiced 2: Hot Import Nights PSP THQ 21 september 2007

Spider-Man: Friend or Foe PSP Activision november 2007

Star Wars: The Force Unleashed PSP LucasArts november 2007

SWAT: Target Liberty PSP Vivendi Games 2 november 2007

Need for Speed ProStreet PSP Electronic Arts 9 november 2007

Dit zijn wel aardige titels vind ikzelf.

Need for Speed ProStreet lijkt me wel iets ja. Maar die ga ik op Xbox 360 kopen denk ik. Swat lijkt me wel iets. Wil ook jackass the game op PSP wel een zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, weet iemand hoe ik meer Podcasts (RSS-Kanalen) kan krijgen op m'n PSP? Bij mij staat er in de RSS Leidraad alleen maar Crackle.com, waar je ook nog uns voor moet registreren :duh: Eerst stond er Googlevideo maar nu opeens niej meer, ik weet niet hoe ik er meer moet toevoegen...Kan iemand me helpen A.U.B?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...