Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Dankjewel voor je goede reactie. Alleen wat is het verschil tussen een normale SanDisk geheugenkaart en een Sony geheugenkaart?
De lees- en schrijf- snelheid. Maar deze is zo klein dat het verschil niet zo erg veel opvalt. ;)

Okee. En is er nog een verschil in kwaliteit oid? Dus welke sneller beschadigd raakt, of welke het sneller niet meer doet ofzo? Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik wil wel zeker van mijn zaak zijn. Ik geef er wel rond de € 30,- voor uit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Dankjewel voor je goede reactie. Alleen wat is het verschil tussen een normale SanDisk geheugenkaart en een Sony geheugenkaart?
De lees- en schrijf- snelheid. Maar deze is zo klein dat het verschil niet zo erg veel opvalt. ;)
Okee. En is er nog een verschil in kwaliteit oid? Dus welke sneller beschadigd raakt, of welke het sneller niet meer doet ofzo? Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik wil wel zeker van mijn zaak zijn. Ik geef er wel rond de € 30,- voor uit. :7
Haha, maakt niet uit hoor. Ik ben zo gek je vragen te beantwoorden. :puh: Maar ik denk dat er niet een erg groot verschil in kwaliteit is. Er zijn hartstikke veel eisen waar een product aan moet voldoen voordat hij verkocht mag worden, en die dingen liggen toch echt in de schappen; ze zouden het dus gewoon een jaartje of 3/4 vol moeten houden zonder enkele problemen. Anders is er altijd nog zoiets als garantie. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel voor je goede reactie. Alleen wat is het verschil tussen een normale SanDisk geheugenkaart en een Sony geheugenkaart?
De lees- en schrijf- snelheid. Maar deze is zo klein dat het verschil niet zo erg veel opvalt. ;)
Okee. En is er nog een verschil in kwaliteit oid? Dus welke sneller beschadigd raakt, of welke het sneller niet meer doet ofzo? Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik wil wel zeker van mijn zaak zijn. Ik geef er wel rond de € 30,- voor uit. :7
Haha, maakt niet uit hoor. Ik ben zo gek je vragen te beantwoorden. :puh: Maar ik denk dat er niet een erg groot verschil in kwaliteit is. Er zijn hartstikke veel eisen waar een product aan moet voldoen voordat hij verkocht mag worden, en die dingen liggen toch echt in de schappen; ze zouden het dus gewoon een jaartje of 3/4 vol moeten houden zonder enkele problemen. Anders is er altijd nog zoiets als garantie. :)

Okee hartstikke bedankt om naar dat gezeik van me te luisteren. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sony Kan Harde Werk Niet Aan.

Ik was net in de winkel. En daar hoorde ik dat de PSP plotseling heel erg goed verkocht. Dit kan Sony niet aan, Omdat zij er niet op hadden gerekend. Hier door staan vele winkels leeg. (Dit heb ik gemerkt, Want ze hebben meestal alleen een roze.)

Verder heb ik ook gehoord dat ze nieuwe pakketten gaan samenstellen. En ook het Giga Pack komt waarschijnlijk terug.

Dus Sony beloofd wat allemaal. Als het waar is wat de verkoopster zei.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik weet eigenlijk niet of dit wel mag, anders moet een mod het maar verwijderen.

Nieuwe downgrader voor 3.50! (Alleen met spel Lumines :-()

xxx

Downgraden is in de ogen van Sony iligaal, alhowel het wettelijk niet volledig is maar wij op het forum toch graag Sony's regels naleven is het iligaal. ;) Ik verwacht nu snel firmware 3.60, met extra leuke functies. :puh:

Edit @ hieronder; daar laat ik Sony volledig vrij in. :)

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Downgraden is in de ogen van Sony iligaal, alhowel het wettelijk niet volledig is maar wij op het forum toch graag Sony's regels naleven is het iligaal. ;) Ik verwacht nu snel firmware 3.60, met extra leuke functies. :puh:

Komen er nieuwe functies in dan? :D

Link to comment
Delen op andere websites

hey

hoe kan ik mijn psp updaten.

maar ik heb 1 probleem met het op internet komen als alles is geladen kheb alles al ingevuld gaat ie zoeken ofzo duurt eff en dan zegt ie dat er een fout ofzo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook handmatig updaten. Dan ga je naar www.psp.com en dan moet je even zoeken naar de update's. Je kan dan de update op je PC downloaden. Als je die gedownload hebt moet je hem ergens in een mapje op je memorystick zetten. Ik weet even niet precies meer waar maar dat staat ook op de PSP site uitgelegd.

Veel succes ermee!

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo jongens ikw as net in de winkel voor een PSP. en wat denk je in een winkel hadden ze het Value Pack. Maar dan met een Extra 2GB Memory Card. En zo'n Download kaart. Extra erbij.

Verder heb ik info van een verkoper gehad. Er word pas weer aan hete einde van de zomer vakantie PSP geleverd.

Dus als je ene PSP ziet en je wil der een. Koop hem dan!

Link to comment
Delen op andere websites

....Ik woon zelf in Gelderland en heb alle winkels is mijn buurt al bezocht voor de PSP.

Natuurlijk zijn ze allemaal weer uitverkocht :engel:

We hebben nu bijna alle winkels in Enschede opgebeld en nu hebben we er 1 besteld.

Hadden jullie ook zo veel problemen met het aanschaffen van een PSP?

Link to comment
Delen op andere websites

....Ik woon zelf in Gelderland en heb alle winkels is mijn buurt al bezocht voor de PSP.

Natuurlijk zijn ze allemaal weer uitverkocht :engel:

We hebben nu bijna alle winkels in Enschede opgebeld en nu hebben we er 1 besteld.

Hadden jullie ook zo veel problemen met het aanschaffen van een PSP?

Nee, maar ik woon vlakbij Rotterdam dus daar ga ik altijd heen. Daar hebben ze genoeg game-winkels. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

....Ik woon zelf in Gelderland en heb alle winkels is mijn buurt al bezocht voor de PSP.

Natuurlijk zijn ze allemaal weer uitverkocht :engel:

We hebben nu bijna alle winkels in Enschede opgebeld en nu hebben we er 1 besteld.

Hadden jullie ook zo veel problemen met het aanschaffen van een PSP?

Ja dit had ik ook, Dit komt opdat Sony geen PSP's meer leverd tot aan het einde van de zomer vakantie. Dus veel geluk met het zoeken naar je PSP.

Ik kan je de Whekamp/Neckerman aanraden. Die hebben ze meestal nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...