Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Hoeveel speel je dan per dag? Nou, de PSP kan toch wel zeker 2 uur speeltijd geven(UMD). Als hij dit al niet meer geeft, dan is je batterij stuk, of je PSP. Over je memorycard; de PSP ondersteunt ALLEEN MP3 en MP4, andere formaten herkent hij NIET! ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Ik ben van plan om mijn PSP te gaan verkopen, het spelaanbod is zo WAARDELOOS gewoon.

Mijn PSP is ongeveer 3 jaar oud. Doosje heb ik nog, de volgende games zitten er bij:

-GTA Vice City Stories

-GTA Liberty City Stories

-FIFA 08

-FIFA 07

-FIFA 06

-King Kong

-Een basketballspel, weet zo de naam niet

-The Godfather

-Call Of Duty

-Medal of Honor

-Need for Speed

Ik ben van plan om mijn PSP in augustus (nadat ik op vakantie ben geweest) te gaan verkopen.

Ik was van plan om 135,- te vragen inclusief spellen. Is dit een redelijke prijs volgens jullie of zal ik meer of minder vragen?

en iemand interesse?? stuur dan maar een PB

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een Fat nietwaar? Daar kan je zonder meer al 135 voor krijgen. Wat ik zou doen als ik jou was: hem erop zetten voor 120 en dan de boden afwachten, wedden dat er minimaal één boven de 170 gaat? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welke PSP heb jij? PSP-1000, 2000 of 3000? :) Trouwens vraag je ongelofelijk weinig, met al die spellen erbij is 170 euro/200 euro meer aantrekkelijk.

Weet ik veel, gewoon de eerste die uit was geloof ik. En sommige mensen vinden dat ik veel vraag, anderen vinden dat ik veel te weinig vraag. Ik heb wel op Markplaats gekeken wat andere mensen vragen maar dat is ook heel wisselend, ze bieden ongeveer hetzelfde als ik en de een vraagt 120,- en de ander 170,-....

Het is een Fat nietwaar? Daar kan je zonder meer al 135 voor krijgen. Wat ik zou doen als ik jou was: hem erop zetten voor 120 en dan de boden afwachten, wedden dat er minimaal één boven de 170 gaat? ;)

Tja dan kan ik hem er net zo goed voor 135,- opzetten. En ook zie je op markplaats vaak dat mensen onder je vraagprijs gaan zitten....

bedankt voor de reacties!@

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik heb een klein vraagje over de PSP Go: Moet je echt ieder spel downloaden? Want dat lijkt me echt ongekend irritant..

Ja echt IEDER spel. Dat komt omdat er geen UMD drive meer in de go zit. er zit wel 16 GB intern geheugen. En je kan je games tijdelijk verwijderen. Wat dus betekend dat als je in de PSN store een game hebt gekocht maar je geen ruimte meer hebt je er gewoon eentje kan verwijderen. En als je hem later terug wilt halen dat je hem dan gewoon terug kan downloaden. Maarja dat lijkt me IDD wel irritant. Want het iedere keer downloaden is ongeveer te vergelijken met het iedere keer weer installeren van een spel op de pc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Download PSP Video Converter, kies je filmpje en kies deze setting: 'Divx-Xvid [AVC-Medium Compression--Enchanced Image--Constant Quality--21]. Ongelofelijk mooie kwaliteit + de bestandsgrootte valt ENORM mee. Deze methode is makkelijker dan hierboven, aangezien je de geconverteerde video gewoon in VIDEO moet plaatsen en je dan klaarbent, en dat thm-gedoe is ook niet nodig..Ohja Kai, die speciale naam is niet nodig..Firmware updaten FTW, vroeger moesten je filmpjes een speciale naam hebben en werd Divx niet ondersteund, nu dus wel. Gewoon je firmware eens updaten en klaar is juliaan..

@ hierboven: Als je geen zin hebt om mapjes aan te maken, backup dan je noodzakelijke bestanden van je memory stick en formateer hem in je menu van je PSP, dan moet je al die mappen niet aanmaken..PAS OP WANT AL JE BESTANDEN GAAN VERLOREN!

Edit: Dat formateren doe je zo:

Als je voor de eerste keer je MS in je psp stopt, ga dan helemaal naar rechts, dan naar system settings en dan Format MS. Dan komen die mapjes er automatisch te staan. ;) Erg handig hoor!

MS = Memory Stick. Het is niet noodzakelijk dat je dit de eerste keer doet.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...