Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Ik snap het dus niet hoor, hij geeft aan dat ik een Codec Pack moet kopen?

Edit: Hoe kan ik voorkomen als in de auto zit dat ik dan alleen mij eigen zie? Als ik namelijk in mn PSP kijk zie ik niks van mijn spel dan me eigen.

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.codecguide.com/download_mega.htm

Download MEGA, dan heb je echt elke codec die er is. En dat ding moet je niet kopen, niet downloaden en niet installeren. Die melding mag je gewoon negeren als je het bovenstaande installeert. :)

Iets vraagt naar mijn Firmware, maar waar vind ik dat. En wat is dat? Ik heb de PSP-100 en heb daar nooit iets aan gedaan. Welke heb ik dan, daarnaast heb ik nog maar 880MB over op mijn geheugenkaart. Is dat genoeg voor 1 film?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey,

Sinds kort staan er vreemde bestanden op mijn memory card. Vele daarvan zijn groter dan mijn kaartje zelf :7

Maar nu wil ik ze verwijderen, maar dan kan mijn computer ze niet lezen en dus niet verwijderen. Maar nog vreemder is dat ik nog wel 770 MB overheb op het kaartje.

Nu is mijn vraag: Kan ik hem formatteren ofzo zodat ik al die bestanden kwijt ben?? Het is wel irritant want hij staat tussen mijn foto's en muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige nadeel van formatteren is dat er ook een beetje geheugen verloren gaat. Voordat ik hem formatteerde had ik precies 2GB nu nog maar 1968 MB

Kan niet, formateren molt je geheugen niet. :puh: Een kaartje van 2 GB is nooit 2 GB, want de makers van die kaartjes zeggen: 1000 MB = 1 GB. Je PC zegt: 1024 MB = MB. Sowieso zijn er bestanden die je niet ziet van je PSP die wat geheugen innemen, maar formateren heeft daar niks mee te maken(dat maakt alle mappen die je nodig hebt automatisch aan, dus alleen maar voordelen).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hai, was net bij een vriend van me. Waarom mag ik op zijn PSP niet met mijn account inloggen? Wat voor een naaizooi is me dat nou weer..

Euh , ik had dat ook voor ... Moet je (denk ik) ff naar PlayStation bellen ;) .

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...