Jump to content

Ragdoll


PatricknL

Recommended Posts

Waarschijnlijk zal het een bijgewerkte versie van Red Dead Redemption (/Max Payne 3) worden.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de animatie in Red Dead Redemption wanneer je iemand neerschiet, dat is al vele maken beter dan in GTA IV. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ongetwijfeld dat de animaties een stukken beter zullen zijn dan zijn voorganger. Als je alleen al kijkt naar Max Payne 3 en Red Dead Redemtion zijn de animaties verschrikkelijk goed gemaakt. GTA V gaat gebruik maken van RAGE 2.0 waardoor het alleen nog maar mooier word. In vergelijking met Red Dead kan het altijd nog wel beter wat dat betreft, maar dat komt vast en zeker helemaal goed. Tevens lees ik nu op Wikipedia dat GTA V in september 2012 verschijnt, zou nog niet eens zo ongeloofwaardig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop met je mee, september zou mooi zijn.

Ik vind ook dat de ragdoll, zoals dat blijkbaar heeft of zoals dit topic random heet, nog verbeterd kan worden ten opzichte van GTA IV. Soms spatte het bloed al in het rond als je tegen iemand aanstootte (zag ik toch in sommige filmpjes). Der is nog wel wat ruimte voor verbetering en ik vind dat ze al dicht in de buurt komen met MP3

Link to comment
Delen op andere websites

Tevens lees ik nu op Wikipedia dat GTA V in september 2012 verschijnt, zou nog niet eens zo ongeloofwaardig zijn.

Ik snap niet hoe je Wikipedia ooit als bron aan kunt voeren.. Die toevoeging is gedaan door een ongeregistreerde gebruiker, die ook nergens een officiële bron aanhaalt. Waarschijnlijk is hij die datum gewoon ergens op het internet tegengekomen (je wilt niet weten hoeveel onzin je krijgt als je zoekt op Grand Theft Auto V) en heeft het meteen op Wikipedia geplaatst. Zolang er geen officiële aankondiging met release datum komt, kun je dat dus beter gewoon uit je hoofd zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Tevens lees ik nu op Wikipedia dat GTA V in september 2012 verschijnt, zou nog niet eens zo ongeloofwaardig zijn.

Ik snap niet hoe je Wikipedia ooit als bron aan kunt voeren.. Die toevoeging is gedaan door een ongeregistreerde gebruiker, die ook nergens een officiële bron aanhaalt. Waarschijnlijk is hij die datum gewoon ergens op het internet tegengekomen (je wilt niet weten hoeveel onzin je krijgt als je zoekt op Grand Theft Auto V) en heeft het meteen op Wikipedia geplaatst. Zolang er geen officiële aankondiging met release datum komt, kun je dat dus beter gewoon uit je hoofd zetten.

Ik nam het ook een beetje met een korreltje zout, weet dat iedereen Wikipedia kan aanpassen dus geloofde er ook al niet heilig in. We moeten inderdaad maar afwachten op de officiële aankondiging van Rockstar zodat we het allemaal zeker weten. Ondanks de onbetrouwbare bron op Wikipedia vind ik september 2012 wel geloofwaardig als release datum, dat wou ik er eigenlijk mee zeggen. ;)

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft geen release datum topic hiervan maken jongens. Blijf ontopic alsjeblieft. Dan wordt het een leuke topic. Er is al een release datum topic. Ik doe geen moderator na want die zeggen geen alsjeblieft. puh2.gif

>>> Door VWO-er: Wil je moderatorgedrag alsjeblieft voor je houden?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven, pwnd :clown:

En wat betreft die release datum, ik geloof er helemaal niks van en voordat Rockstar zelf komt met een mogelijke maand of zelfs datum zal ik er niet vanuit gaan dat hij dit jaar nog komt. Wat betreft uitstellen heeft Rockstar zeker een reputatie..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...