Jump to content

Ragdoll


PatricknL

Recommended Posts

Hmm... dat lijkt me eigelijk niet zo makkelijk, want dan zou een bepaalde energie of gebeurtenis moeten worden ingescript waaronder die voorwaarde zoiets dergelijks zou gebeuren...

Zonder ragdoll is het verdwijnen van ledematen een hoop makkelijker, waarop ik niet zge dat het onmogelijk is, zeker niet... Het is wel mogelijk, maar ik betwijfel of R* zijn tijd in dit zou hebben gestoken. Afgaande op het feiy dat ze deze GTA echt wel perfect willen maken gok ik dat ze het er hebben ingestoken, alhoewel er wel belangrijkere dingen zijn, zoals vloeiendere animaties etc. Het zou wel leuk zijn om het na VC terug te zien ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Zou vet zijn als de ragdolls zit keer ook uit elkaar kunnen vallen, bijvoorbeeld het hoofd eraf vliegt ofzo.

Of met een chopper gewoon iemand in stukjes hakt.

dat hoort meer bij oorlogs spellen.

Ja dat is waar, maar voor de free roam van GTA lijkt me dat ook leuk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bijvoorbeeld op de snelweg staat en keihard word aangereden.. dat je eerst op de motorkap terecht komt en dan op de ruit zodat er een hele barst in zit..

Zou gaaf zijn als ze die richting in beetje in gaan en dat ze dat in de game verwerken.. :eten: Hetzelfde zie je ook in films gebeuren.

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, in Vice City (en III?) kon je ze al afschieten en op een manier vlogen ze weg, oude engine-gewijs verdwenen ze gewoon in een vaag van bloed natuurlijk. Ik twijfel eigelijk zelf ook wel of het past in een GTA, het is realistisch, maar misschien is het wat té morbide voor een game als GTA en zou het niet goed voor de algemene sfeer zijn, hmm... ;3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...