Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was bij een spoorwegovergang en blokkeerde het verkeer achter me tot er een trein aan kwam

Die slagbomen gingen dicht terwijl er nog een truck op het spoor stond en toen de trein eraan kwam vloog die trailer de lucht in en kwam uiteindelijk op de slagboom te staan, maar had verwacht dat de hele truck mee werd gesleept door de trein :puh:

10pq2hf.jpg

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu zon mod geïnstalleerd dat er verbeterde psysics zijn maar die mod is best wel.. crap. Mijn cabine gaat nu continue naar voren - naar achter en daar word je toch wel heel duizelig van haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Net de langste rit voor €94.000 afgemaakt.

Alles ging goed toen ik een scherpe bocht moest maken naar het bedrijf waar ik moest zijn.

Schaaf ik heel hard met m'n trailer langs de muur. 14% schade. Dus ik achteruit. Toen ging het goed. Komt er zo'm eikel aan die me trailer volop ramt! 55% schade aan trailer.

Van die 94k was nog maar 30k over ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

De AI is soms echt vreselijk irritant, maar goed, hopelijk dat daar nog een update voor komt.

Vooral dat wachten aan de autostrade, van mij mogen ze iets agressiever rijden, ook bijvoorbeeld bij stoplichten, ipv een uur te wachten op een auto die in de verte zichtbaar is, gewoon even snel ervoor afkappen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

De AI is soms echt vreselijk irritant, maar goed, hopelijk dat daar nog een update voor komt.

Haha, daar zit zeker wel wat in ja. Stond laatst eens op een t-splitsing te wachten. Staan in alle richten mensen, serieus, op elkaar te wachten. Niemand ging rijden, stonden met z'n allen met knipperlichten te wachten op wat anderen zouden doen. Dan zijn tien nagels niet eens genoeg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was bij een spoorwegovergang en blokkeerde het verkeer achter me tot er een trein aan kwam

Die slagbomen gingen dicht terwijl er nog een truck op het spoor stond en toen de trein eraan kwam vloog die trailer de lucht in en kwam uiteindelijk op de slagboom te staan, maar had verwacht dat de hele truck mee werd gesleept door de trein :puh:

10pq2hf.jpg

met die gedachte, stond ik ook een hele tijd... Bedankt voor het in het praktijk uitvoeren :D

Link to comment
Delen op andere websites

Net men lening van €100.000 afbetaald, nu even tot level 14 gaan. Dan lening van 400.000euro afsluiten, garage upgraden, nieuwe scania met alles op en aan kopen en personeel aannemen en hem vervolgens in men volvo laten rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

haha succes met weer afbetalen! Ik sta op 't randje van faillissement door dat geintje met die begrenzer die er af was. Ik had een redelijk buffer opgebouwd maar nu is die helemaal weg doordat ik hem moest laten repareren. Nu moet ik heel veel rijden wil ik niet in de rode cijfers duiken. Dit blijft denk ik nog wel even zo tot ik alles heb afbetaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...