TalkingPear Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Speel het eigenlijk ook niet meer, na een tijdje word het gewoon nogal saai. Waarschijnlijk ga ik er later nog mee verder, helemaal als er een multiplayer mod voor komt. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Geplaatst: 13 december 2012 (bewerkt) Iemand die dit heeft op Mac? Draait het daar goed op? En vinden jullie dit €9,99 waard? Denk er namelijk aan om dit aan te kopen in de App Store. EDIT: Zie net dat op de website €29,95 kost. Is blijkbaar versie 1 in de App Store. Dus zouden jullie nog €9,95 geven aan versie 1? Bewerkt: 13 december 2012 door Golf_MK1 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Geplaatst: 13 december 2012 Dit is zeker wel 10 euro waard als je van simulators houd, en al helemaal als je van vrachtwagens houd. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Geplaatst: 13 december 2012 Lijkt me ook wel, maar is versie 1 ook goed of is er een duidelijk verschil met versie 2? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Geplaatst: 13 december 2012 Bedoel je deel 1 en deel 2? Want deel 2 is echt véél beter. Zou zeker deel 2 kopen als ik jou was. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Geplaatst: 13 december 2012 Ja, dat bedoel ik. Probleem is dus dat deel 2 nog niet officieel uit is op Mac Dus dan is het niet echt interessant voor mij, dus denk dat ik om te proberen deel 1 ga kopen. Reageren
commando Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 Meh, die is saai Deel 2 is ook saai, beide games zijn saai. Heel dat truckrijden is saai... maar goed, 1 is inderdaad wel een stuk minder leuk dan 2 Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 Meh, die is saai Deel 2 is ook saai, beide games zijn saai. Heel dat truckrijden is saai... maar goed, 1 is inderdaad wel een stuk minder leuk dan 2 Inderdaad, na een tijdje zijn ze beide saai, maar Deel 1 stuk eerder. Reageren
commando Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 (bewerkt) ja inderdaad, bij 2 zit is dat wat beter geregeld ( meer rpg elementen erin ) Bewerkt: 14 december 2012 door commando Reageren
TalkingPear Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 (bewerkt) Euro Truck Simulator is echt een game die je eens in de zoveel maanden een weekje helemaal kapot speelt, en dan weer weg legt voor een paar maanden. Bewerkt: 14 december 2012 door TalkingPear Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Euro Truck Simulator is echt een game die je eens in de zoveel maanden een weekje helemaal kapot speelt, en dan weer weg legt voor een paar maanden. Inderdaad, en nu is het voor mij een moment dat ik het graag wil spelen. Heb ooit 18 Wheels of Steel gehad en wil nu graag Euro Truck Simulator spelen. Deel 1 heb ik dus gekocht en waarschijnlijk zal ik in de toekomst ook deel 2 kopen. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Er is weer nieuws van SCS Volvo heeft nu een licensie gegeven dus binnenkort krijg je de Volvo truck in de game zonder een mod te hoeven gebruiken. Er is ook een video te zien waarbij de geluiden van een Volvo truck op ijs en sneeuw worden opgenomen om te expirimenteren, dus wie weet komt er in de toekomst wel sneeuw in de game SCS heeft nu ook een officieel forum gelanceert maar er wordt nog aan gewerkt Je kunt hier alles teruglezen Reageren
wesleyenderest Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 heey ik heb laatst euro truck simulator 2 gekocht. maar hoe ga ik bij dit spel online? ik moet nu steeds vrachten rijden met verschillende vrachtwagens, maar ik weet niet hoe ik online moet gaan. kan iemand helpen? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Er is geen multiplayer. Die is wel in ontwikkeling door modders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.