Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is verstandig om niet meteen dat geld te investeren in alles, kost alleen maar langer om terug te betalen. Op het begin leende ik gewoon 100.000, dan kon je een truck kopen. Met die truck eerst je lening aflossen en daarna doorsparen voor een grotere garage of betere truck.

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin had ik nog niet in de gaten, dat mijn grootste kostenpost de boetes/schade werd. Dagelijks zijn mijn inkomsten ongeveer nu 20.000 á 30.000 euro. De kostenposten zijn 8000 aan leningen en de rest varieert aan boetes (van 1000 tot 40.000). mijn chauffeurs brengen ongeveer 2000 per dag op.

Dus ik moet denk ik gewoon wat minder racen :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Racen is inderdaad niet echt slim, had ik zelf ook altijd last van. Je zwiept makkelijk uit de bocht, vooral bij schadelijke stoffen. Dat is trouwens wel een aanrader om te hebben, die diploma's leveren veel geld op (rond de 50.000).

Link to comment
Delen op andere websites

Vorige week Euro Truck Simulator 2 aangeschaft en moet zeggen dat die echt veel beter is dan de eerste versie!

Denk niet dat ik het nu zo snel beu ga worden...

De beste verbetering vind ik dat je in de cabine in 2 spiegels tegelijk kan kijken, kan ik eindelijk achteruit parkeren zonder 'uit mijn cabine te komen'!

Iemand verder nog tips hoe ik het het best aanpak? Heb nog niet veel gespeeld, nu zo'n 22000 euro op m'n rekening. Twijfel om een lening van 100 000 euro aan te gaan om een truck te kopen, maar lukt dat me wel om af te betalen of wacht ik beter nog even tot ik wat meer geld heb?

Link to comment
Delen op andere websites

Afbetalen zal altijd wel lukken, alleen als je een grote lening van 5 ton hebt moet je zowat het begin van het hele spel nog gaan aflossen. Een lening van 1 ton voor een truck is reëel, sterker nog de truck verdient zich terug. Je kan namelijk ook tussentijds al aflossen wat soms veel geld kan schelen. Daarna sparen voor een tweede truck of een betere garage en zo een beetje door blijven spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, maar je bent nu wel verantwoordelijk voor tanken en ook iets verantwoordelijker voor schade. Dit valt echt wel mee, tanken hoeft niet om de haverklap en kost ook niet zoveel geld. Als je trouwens snel geld wil verdienen kan je het beste de lange afstandsritten vrijspelen en de speciale gassen ability.

Link to comment
Delen op andere websites

Wederom bedankt voor de tips! :)

Ik probeer zoveel mogelijk schadevrij te rijden en tot nu toe lukt dit redelijk... Nog maar één keer schade gehad door een bocht te snel te nemen en de trailer op een andere vrachtwagen te trekken... :{

Echt geweldig spel, nu nog proberen school niet teveel te verwaarlozen... :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb te weinig geduld ervoor, heb ik gemerkt.

Ik werd al snel beu van de 90 km/h max. En nu heb ik een 2500 bhp motor er in gezet en rijd ie 150 (gelimiteerd, anders crash ik alleen maar). Vooral het rijden van A'dam naar Duitsland vind ik dan echt wel wat relaxter. Ook vind ik het heerlijk om op de autobahn gewoon 130 te rijden, evenals de M25 rond Londen.

Ja, ik heb er wel elke rit schade van, maar ik val iig niet in slaap (dat deed ik wel met het 90 kmh limiet)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een keer een mod geinstalleerd dat ik harder kon als de begrenzer maar dit is voor mij geen succes geworden. Het kwam der op neer dat de ritten wel wat sneller gingen en ook iets fijner aanvoelde. Nadeel hiervan vond ik toch wel dat wanneer ik dan een keer uit de bocht vloog of botste dat de schade wel vrij hoog was en misschien wel op zo'n niveau dat er bijna geen winst meer te behalen was..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb te weinig geduld ervoor, heb ik gemerkt. Ik werd al snel beu van de 90 km/h max. En nu heb ik een 2500 bhp motor er in gezet en rijd ie 150 (gelimiteerd, anders crash ik alleen maar). Vooral het rijden van A'dam naar Duitsland vind ik dan echt wel wat relaxter. Ook vind ik het heerlijk om op de autobahn gewoon 130 te rijden, evenals de M25 rond Londen. Ja, ik heb er wel elke rit schade van, maar ik val iig niet in slaap (dat deed ik wel met het 90 kmh limiet)

Kan je dan geen boete krijgen voor te snel rijden?

In Euro Truck Simulator 1 kreeg ik veel boetes daarvoor... Ik rijd meestal 80 in Duitsland, omdat dit de echte limiet is in Duitsland. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...