Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb te weinig geduld ervoor, heb ik gemerkt. Ik werd al snel beu van de 90 km/h max. En nu heb ik een 2500 bhp motor er in gezet en rijd ie 150 (gelimiteerd, anders crash ik alleen maar). Vooral het rijden van A'dam naar Duitsland vind ik dan echt wel wat relaxter. Ook vind ik het heerlijk om op de autobahn gewoon 130 te rijden, evenals de M25 rond Londen. Ja, ik heb er wel elke rit schade van, maar ik val iig niet in slaap (dat deed ik wel met het 90 kmh limiet)

Kan je dan geen boete krijgen voor te snel rijden?

In Euro Truck Simulator 1 kreeg ik veel boetes daarvoor... Ik rijd meestal 80 in Duitsland, omdat dit de echte limiet is in Duitsland. :clown:

Je krijgt alleen snelheidsboetes bij flitspalen, die zijn op de Duitse snelwegen niet zo gauw te vinden.

Dat klopt, of trajectcontroles.

Rode lichten probeer ik ook te vermijden. Tot nu toe heeft spookrijden, bij een stoplicht me altijd nog van een bon weerhouden :clown:

Recht zo die gaat! Ook probeer ik steeds meer inhalen te timen, zodat ik niet inhaal bij een doorgetrokken streep en een boete ontvang :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nee, gelukkig kan je hier geen boete voor krijgen. Als dit wel zo was was mijn winst praktisch weg..

Jawel. Vooral op bergweggetjes waar die 'verboden in te halen' borden staan.

Oh wait, of bedoel je trajectcontrole? Ik zie daar wel altijd borden van staan, samen met die overhead camera's

trajectcontrole.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
Kan je ook al een boete krijgen door in te halen bij doorgetrokken streep? :cab: Dan moet ik dringend beginnen oppassen... :puh: Kan je een trajectcontrole eenvoudig herkennen?
Nee, gelukkig kan je hier geen boete voor krijgen. Als dit wel zo was was mijn winst praktisch weg..

Ik krijg regelmatig een boete voor spookrijden, wanneer ik andere vrachtwagens aan het inhalen ben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Terug begonnen met dit spel te spelen...

Blijft gewoon leuk, maar sinds ik een motor upgrade heb gedaan heb ik wel veel meer snelheidsboetes... :D

Wat ik wel vreemd vind is dat je blijkbaar ook geflitst wordt bij een rood licht als je al voorbij de lijn bent voordat het oranje werd...

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je ook al een boete krijgen door in te halen bij doorgetrokken streep? :cab: Dan moet ik dringend beginnen oppassen... :puh: Kan je een trajectcontrole eenvoudig herkennen?
Nee, gelukkig kan je hier geen boete voor krijgen. Als dit wel zo was was mijn winst praktisch weg..

Ik krijg regelmatig een boete voor spookrijden, wanneer ik andere vrachtwagens aan het inhalen ben.

ik heb daar geen last van :puh:

pTCr5mH.png

X5lKnu7.jpg

stond ik bijna vast in de tunnel :7

q2stq45.png

M8s1U2m.png

HXPeaLV.jpg

6x460fs.jpg

stomme ai :duh:

qBRHiIW.png

Bewerkt: door Sir_Ballas
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...