BiglifeRPG Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Vraag me af hoe goed ze belgië hebben neer gezet en of je ook in antwerpen centrum kan rijden Hopelijk zijn jullie bagger-wegen ook goed nagemaakt. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Hmm, geen zin om in hobbels te rijden Reageren
moechy Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 We hebben ook mooie wegen hoor. Ardennen bijvoorbeeld, maar ja onze wegen gaan kapot door teveel zwaar beladen vervoer en goedkope asfalt --> is dan wel weer goed voor veel jobs bij de wegenwerken Reageren
Sublime Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Vraag me af hoe goed ze belgië hebben neer gezet en of je ook in antwerpen centrum kan rijden Denk dat de wegen in de centrums wel beperkt zijn. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 (bewerkt) Goed nieuws allen! SCS Software heeft het volgende bevestigd. Uitgave 19 oktober 2012 Dus nog even wachten en we kunnen gaan touren! Bewerkt: 15 oktober 2012 door Mitchelhal Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Dat was al een paar pagina's terug gezegd hoor Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Weet ik. Maar nu is het officieel bevestigd. De game zelf gaat rond de €34,95 kosten zeggen ze. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Er stond ook in die post van BoerTijger dat SCS het bekendmaakte Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Wat jullie misschien niet is opgevallen in de video's is dat als jij te langzaam rijd op een provinciale weg andere auto's je gaan inhalen. Dit doen ze niet bij een doorgetrokken streep. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 We hebben ook mooie wegen hoor. Ardennen bijvoorbeeld, maar ja onze wegen gaan kapot door teveel zwaar beladen vervoer en goedkope asfalt --> is dan wel weer goed voor veel jobs bij de wegenwerken Ik weet niet of je het stukje kent van de Liefkenshoektunnel (daar moet je tol betalen) Jezus man, moest ik gisteren overheen . (Ik ging terug naar Frankrijk, stukje van A12 afgesloten) Damn man, dat stukje is echt niet normaal hoor. Je hoort gewoon letterlijk elke keer. (bam bam bam bam bam) Ik reed niet harder dan 90. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 (bewerkt) Op Wikipedia kan je nu ook het een en ander vinden, waaronder de game vereisten. http://nl.wikipedia.org/wiki/Euro_Truck_Simulator_2 Bewerkt: 15 oktober 2012 door Mitchelhal Reageren
Jarno91 Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Wat jullie misschien niet is opgevallen in de video's is dat als jij te langzaam rijd op een provinciale weg andere auto's je gaan inhalen. Dit doen ze niet bij een doorgetrokken streep. Ja dit gebeurt ook in tegengestelde richting, als je dus gewoon aan het rijden bent heb je soms kans dat je frontaal tegen een auto aan rijd omdat die een andere vrachtwagen aan het inhalen was Is tenminste in Scania Truck Driving Simulator maar hopelijk hebben ze deze bug eruit gehaald in ETS2 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Op Wikipedia kan je nu ook het een en ander vinden, waaronder de game vereisten. http://nl.wikipedia.org/wiki/Euro_Truck_Simulator_2 Ook een goeiemorgen, ik weet niet of je het door hebt, maar alles wat je verteld is in de vorige pagina's allemaal al verteld. En ja, volgens officiële bronnen. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 17 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2012 Zit nu echt veel ETS 1 te spelen En nu zijn de Nederlandse steden die erin voorkomen en snelwegen veel realistischer! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 17 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2012 Zit nu echt veel ETS 1 te spelen En nu zijn de Nederlandse steden die erin voorkomen en snelwegen veel realistischer! Ik raad je Scania Truck Driving Simulator aan, kom je meer in de ETS2 sfeer. graphics etc. Aangezien ETS echt faal is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.