Zombiespeed Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Lijkt me wel een gaaf spel Zeker is gaan spelen Reageren
xoex23 Geplaatst: 2 maart 2012 Rapport Geplaatst: 2 maart 2012 Speelt ezio weer de hoofdrol of is dat nog niet bekend? Denk het niet omdat het 2e reeks van het deel is afgesloten Dat, en Ezio is natuurlijk al lang dood AC2 speelde zich af rond 1500, de amerikaanse revolutie was tussen 1775-1783 Hoe had ezio al die jaren overleefd? Een wonder drankje! en met behulp van de appel uit het paradijs Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 3 maart 2012 Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 Toffe setting, eens een keer wat anders dan een europese stad. Dit kan nog wel een van de toppers van 2012 worden, met Halo 4, Mass Effect 3, Max Payne 3 en Prototype 2 kan dit nog een mooi jaar worden. Dat had ik eigelijk niet verwacht als je naar vorig jaar keek, Revulations vond ik wat minder. Assassin's Creed 3 kan wel wat worden, ook wel boeiend dat het eens een ander tijdperk is ook. De makers hebben geluistert naar de kritieken van gamejournalisten dat het teveel van hetzelfde was. Reageren
Cheers. Geplaatst: 3 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 (bewerkt) Details gelekt Nadat eerder al de boxart en screenshots van Assassin's Creed III verschenen, zijn de eerste gameplay details ook uitgelekt. Assassin's Creed III speelt zich af rondom de Amerikaanse steden New York en Boston, tussen 1753 en 1783. In Assassin's Creed III zal je spelen als Connor, een jongen van een Britse vader en Amerikaanse indiaanse moeder. Naast zijn eerste naam staat Connor ook bekend als Ratohnhaketon. Conner is grootgebracht door de Mowhawk-stam aan de Amerikaanse frontlinies ten tijde van de onafhankelijkheidsoorlog. De speler zal dit meemaken in de game wanneer de kolonisten uiteindelijk het Mohawk dorp platbranden. Vanaf dat moment besluit Connor zijn te leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking. Daarnaast draait de game op een vernieuwde versie van de Anvil engine die eerder gebruikt werd door de voorgaande Assassin's Creed-games. Naast dat de engine de gezichten van personages gedetailleerd weergeeft is het mogelijk om duizenden troepen gelijkertijd op het scherm te toveren. Geen van de animaties uit de voorgaande Assassin's Creed-games zijn overgezet naar Asassin's Creed 3, dit keer zijn de animaties helemaal opnieuw aangemaakt. Naast New York en Boston zal het ook mogelijk zijn om in bossen te spelen, bekend als de frontier. De frontier zal ongeveer anderhalf keer zo groot zijn als de gehele map van Assassin's Creed Brotherhood. In de frontier is het mogelijk om in bomen en bergen te klimmen. Hierbij is de frontier niet zo leeg als de kingdom uit Assassin's Creed I, maar zal er genoeg missies en gameplay content te bevinden zijn. Zo is het mogelijk om te jagen op dieren, waarmee je beloningen krijgt. De wereld van Assassin's Creed III maakt een zomer- en winterseizoen mee. In de winter bewegen soldaten langzamer door de sneeuw en verandert het water in ijs. Connor beschikt ook over een hidden blade, bekend uit de voorgaande Assassin's Creed-games. Daarnaast is het nog steeds mogelijk om Connor's kleding en wapens te upgraden. Het free running systeem is dit keer ook aangepast waarbij het mogelijk is om over voertuigen te springen, door ramen te springen en onder obstakels te glijden. Het combat systeem is ook aangepast waarbij er geen target locking meer is, maar Connor automatisch zijn vijand selecteert. Ook zal er een nieuwe dynamische camera zijn waarbij je meer van de actie ziet en meer filmisch overkomt. Over de multiplayer is nog niks bekend. Assassin's Creed III is al meer dan vier jaar in ontwikkeling en is over een paar weken al helemaal te spelen. Vanaf dat moment zal Ubisoft de tijd gebruiken om de game te verfijnen. Assassin's Creed III komt 30 oktober uit op PlayStation 3, Xbox 360 en pc. Bron: FOK! Bewerkt: 3 maart 2012 door NandroDavids Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 maart 2012 Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 Details gelekt *Verhaal met details* Als je ergens nieuws vandaan haalt, vermeld dan wel even de bron. Wel zo netjes Bij dezen heb ik de bron er even bij gezet: FOK!. Reageren
Cheers. Geplaatst: 3 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 Details gelekt *Verhaal met details* Als je ergens nieuws vandaan haalt, vermeld dan wel even de bron. Wel zo netjes Bij dezen heb ik de bron er even bij gezet: FOK!. o oke. ingame screens: Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 maart 2012 Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 Screens zien er wel realistisch uit, maar toch vind ik het raar dat er nu al informatie en screens zijn gelekt terwijl Assasins Creed III waarschijnlijk pas in november/december uitkomt. Maar als dit allemaal klopt dan is het wel veelbelovend. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 maart 2012 Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 Dit is door hun zelf al bevestigd hoor. Check de officiele Assassin's Creed Facebook pagina. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Er is een countdown verschenen voor ACIII. Weet niet of het al bekend was Reageren
Cheers. Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Er is een countdown verschenen voor ACIII. Weet niet of het al bekend was wat voor countdown? want het is niet voor de release als ik het zie. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Be the first to find out what’s happening with Assassin’s Creed. Share this countdown to ensure you are the first to know Reageren
moechy Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Enige wat ik me afvraag is wat deze connor verbind met de originele assassijnen zoals Altaïr en Ezio. Maarja dat zal afwachten worden. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Assassin's Creed III word nu al op alle gamewebsites zoals ign,gamespot,gamekings enz GOTY ( game van het jaar ) genoemd, de hype is nu aangebroken. Niet dat ik me daar aan erger deze keer, aangezien er best eens een avonturen game in het zonnnetje mag worden gezet. Assasin,s Creed III maakt in ieder geval al kans om in mijn top 5 te komen dit jaar, want de setting en de sneeuw omgevingen spreken mij al direct aan uit de trailer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.