Jump to content

Assassins Creed: III

Recommended Posts

Geplaatst:

Jullie gaan uit van dingen aspecten waarvan jullie totaal niet weten hoe ze in elkaar zitten. Wacht gewoon af en je ziet het vanzelf.

We gaan nergens van uit. We speculeren alleen maar en daar dient dit topic tenslotte op de moment voor ;).

Speculeren heb je niks aan, gewoon afwachten die handel. Je kan je tijd beter vullen.

Dat zullen we dan wel zelf uitmaken hoe we onze tijd vullen ;).

En nu best On Topic...

Kijk er alleszinds wel naar uit en ben zeker benieuwd naar alle nieuwigheden die ze erin hebben gestoken.

• 2 weken later...
  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

42

• Bodemloos

39

• TekaLoca

17

• Sammie_GTA

12

Geplaatst:

Er is gisteren een kleine teaser verschenen met wat informatie over het nieuwe personage: Connor :puh:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

*Bump en dubbelpost*

Er is gisteren op de E3 gameplay getoond van AC III en ik moet zeggen dat het er goed uitziet, gelukkig zijn er ook nog genoeg free roam mogelijkheden in het bos. :puh:

Geplaatst:

Hadden jullie die live E3 beelden gezien van de tocht op het piratenschip in Assasins Creed III, wat zag dat er goed uit zeg. Ook hoe scheepsdelen uit elkaar kapot vallen en hoe de explosies eruit zien, en natuurlijk de omgevingen zelf. Allemaal een stap beter dan de vorige delen, wat had Ubisoft een heerlijke beurs trouwens. Alleen maar toppers en knallers.

Geplaatst:

Zeker, ubi had een goeie beurs met 2x AC en watch dogs

Dit word een mooi laat verjaardagscadeau voor mij :D

Geplaatst:

Die trailers zijn echt super vet! Een van de mooiste games ooit! Ik heb zo'n zin in de game, duurt alleen nog zo lang.

Geplaatst:

Weet je, ik vond Assasins Creed 3 er in de trailers hellemaal niet mooi uit zien, vooral de gameplay in open grote gebieden niet. Maar na de gameplay gezien te hebben door middel van E3 beelden ben ik hellemaal weg geblazen, de game ziet er echt mooi uit. Met name de sneeuwlevels ben ik hellemaal weg van.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik ga zeker dit deel halen heb AC vorige week pas uitgespeeld (ik weet best wel laat) maar denk niet op de release IVM niet genoeg geld hebben anders had ik m meteen gekocht.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb nu max payne even aan de kant gelegd en ik ben nu herbegonnen met de multiplayer van AC revelations te spelen.

Want kan niet wachten tot AC 3 er aankomt.Ga het mij morgen pre-orderen.

Ze hebben trouwens gisteren de serie inside assassin's creed vevolledigd.

Hier kan je de volledige 'making of' bekijken alle 4 delen voor wie er interesse voor heeft:

http://apsus.azurewebsites.net/?p=1521

• 4 weken later...
Geplaatst:

Komt dit 's mooi uit zeg, release op 30/10. Juist in de week waar het vakantie is voor mij.

En de 30e is dan nog een dinsdag ook. Denk dat ik AC3 al ga uitgespeeld hebben wanneer die week gedaan is en school opnieuw start.

Zin in !

Geplaatst:

Nog een dikke week op de tanden bijten :D

haha jazeker! :tu:

is eht al bekend dat er weer zo'n brotherhood functie in komt van meerdere assassins?

Geplaatst:

Nog een dikke week op de tanden bijten :D

haha jazeker! :tu:

is eht al bekend dat er weer zo'n brotherhood functie in komt van meerdere assassins?

Jep, de recruits of Apprentices zitten opnieuw in AC III. Deze keer zijn het trouwens geen karakterloze Italianen, maar heuse personages met hun eigen verhaal. Ubisoft heeft er dus zeker werk van gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...