Bodemloos Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Das wel supervet ik hoop dat ie weer net zo fantastisch is al deel II want ik vond Revelations en Brotherhood matig. Reageren
Svenie Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Official Launch Trailer Reageren
Bodemloos Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Had m vanmiddag al gezien, ziet er vet uit. Maar wat is het plan met al die boten? bestuur je of bevecht je dat zelf want dat snapte ik niet helemaal. Reageren
moechy Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 Je bestuurd die boten volledig zelf. Man ik kan niet wachten! Dit ziet er zo gelikt uit. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Je bestuurd die boten volledig zelf. Man ik kan niet wachten! Dit ziet er zo gelikt uit. maar als Assassin zelf of als iemand anders? Reageren
Svenie Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Je bestuurd die boten volledig zelf. Man ik kan niet wachten! Dit ziet er zo gelikt uit. maar als Assassin zelf of als iemand anders? Je blijft gewoon Connor als het dat is wat je bedoelt. Tijdens de Amerikaanse revolutie, dus op een bepaald moment in het spel zal Connor tot kapitein worden benoemd van het oorlogsschip de Aquila. Je zult het schip kunnen besturen en af te leiden uit videomateriaal zal je ook andere schepen kunnen overnemen/kapen. Reageren
moechy Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Nog heel even Woensdag is het zo ver! Reageren
Bodemloos Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Nog heel even Woensdag is het zo ver! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Ben nu andere AC-games aan het spelen om erin te komen Reageren
moechy Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Ben nu andere AC-games aan het spelen om erin te komen Het zal toch compleet vernieuwd en anders spelen zijn denk ik zo Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Weet ik! Maar om de "feeling" te krijgen! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Je bent gewoon even aan het oefenen of je het nog kan ofniet? Reageren
Bodemloos Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 De besturing vond ik deel 1 nogal lame, deel 2 vond ik het al een stuk beter. Reageren
moechy Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Deel 1 was voor de tijd dat het in uitgekomen is toch al heel innoverend, en ze zijn er blijkbaar alleen nog maar op vooruit gegaan, als deze verhaallijn me even aangrijpt als de verhaallijn met Ezio dan hebben ze werkelijk een prachtgame neergezet. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Ik heb ook weer een domme blunder gemaakt vandaag. Heb vrij genomen voor morgen om lekker ac 3 te spelen. Blijkt dat hij pas woensdag uitkomt. Maar goed. Neemt niet weg dat ik ontzettend veel zin in dat spel heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.