Jump to content

Assassins Creed: III

Recommended Posts

Geplaatst:

hah :7 nouja, ik heb er al in ieder geval zin in, in tijden niet echt een nieuwe goeie game gespeeld en ik verheug me nu zo op deze game.

• Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

42

• Bodemloos

39

• TekaLoca

17

• Sammie_GTA

12

Geplaatst:

AC II vond ik prachtig! heb zonet de ''Special Edition'' besteld dan krijg je één missie extra erbij ofzo iets, Morgen is de grote dag!

Geplaatst:

Ik ga voor de gewone versie, even goed voor mij. Men verwachtingen liggen wel hoog voor deze game. (Zoals bij elke AC-game :D )

Geplaatst:

Eerste keer dat ze me zeggen dat ze hem niet mogen verkopen omdat het niet de afgesproken releasedatum is.. Bullshit maargoed. Het is maar 1 dag extra wachten --'

Geplaatst:

Hoop dat het morgen niet meteen uitverkocht is...

gewoon vannacht voor de deur gaan slapen van de winkel.

Geplaatst:

Als je Revelations nog vers in je hoofd hebt is dat toch perfect? Dan hoef je niet opnieuw in het verhaal te komen. :bier:

Geplaatst:

Helemaal niets, echt ook niet een pieper de pieper klein verwijzinkie :erm:

Al denk ik wel dat je een ietsje voller beeld hebt als je ook Revelations hebt gespeeld.

Geplaatst:

Al denk ik wel dat je een ietsje voller beeld hebt als je ook Revelations hebt gespeeld.

Uiteraard, onthoud dat het verhaal van Assassins Creed nog steeds rond Desmond Miles draait. Als je de voorgaande delen niet hebt gespeeld mis je dus een pak informatie. Al geeft deze trailer van AC III wel een mooi overzicht:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...