TekaLoca Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Heb nooit echt geld nodig gehad.. Nooit wapens gekocht of armor geupgrade, weet niet eens of dat wel mogelijk is? Maargoed ik heb hem uit, verhaal was super (.. uiteindelijk), de gevechten vind ik zwaar tegenvallen maar dat is kwestie van het gewoon worden. Heb al zin in de volgende AC Reageren
Bodemloos Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Heb nooit echt geld nodig gehad.. Nooit wapens gekocht of armor geupgrade, weet niet eens of dat wel mogelijk is? Armor kun je volgens mij niet upgraden in deze AC (had er nog niet aan gedacht totdat ik jou post zag) ik heb één zwaard gekocht en mijn kleren geverfd in het blauw met rode accenten, munitie steel ik van de roodrokken en trouwens heb ik de ''special'' edition waarmee je het ''Vuursteenpistool van piraten'' kreeg die best wel goed is, ben nu bij sequentie 8 ik vind de zeegevechten echt lekker uitgewerkt Prima game! Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Nog geen tijd gehad om het te spelen, en nu eindelijk begonnen. Ben benieuwd! Reageren
Bodemloos Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Nog geen tijd gehad om het te spelen, en nu eindelijk begonnen. Ben benieuwd! Veel succes, misschien zal het begin je tegenvallen maar als je een beetje verder komt is het echt fantastisch spelen,. Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Vind het begin eigenlijk een mooie intro, ben nog maar in sequentie 2. Maar snap wel waarom ze het begin laten zien. Moet wel nog even wennen aan de nieuwe besturing Reageren
Bodemloos Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Haha, er zal een hele nieuwe wereld voor je open gaan waarneer je verder komt, veel meer opties dan de vorige delen en die ''schipmissies'' zijn ook harstikke leuk. Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Kan ik goed geloven, vind alleen de besturing serieus aanpassen . Die menselijke schildfunctie moet ik ook nog leren denk ik. Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Hmm soms blijft men beeld hangen, en soms blijft men beeld verder gaan zonder geluid. Best irritant, iemand die dit nog heeft/had? Mss moet ik maar even men systeem updaten.. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 waar speel je het op? op de 360 heb ik nergens last van... Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Opgelost, systeemupdate gedaan en probleem opgelost. Ik speel btw op ps3. Vind het begin al vet Speel nog steeds met ik geloof de... vader van connor? Reageren
Bodemloos Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Ja tot sequentie 3 speel je met de vader van Connor... Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 AIght , Denk dat ik het vandaag niet meer haal tot het moment dat je weet wat gebeurd. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Heb net sequentie 9 afgerond, wat een fanstastische game! in tijden niet zoveel vermaakt. Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 (bewerkt) Hoeveel sequenties zijn er eigenlijk? Hmm raar einde op sequentie 3 Bewerkt: 4 november 2012 door moechy Reageren
Venzio Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Hoeveel sequenties zijn er eigenlijk? Hmm raar einde op sequentie 3 Volgens mij 12, denk dat ik toen klaar was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.