Jump to content

DaBeast stopt als Moderator van Modding


.Levi.

Recommended Posts

Het is alweer zo lang geleden. Op 25 juli 2007 werd DaBeast Moderator op GTAForum van het Modding forum. Met veel liefde voor 3D moddeling hielp hij andere leden graag wanneer zij vragen hadden. Naast een jarenlang trouwe dienst, is er ook een tijd van komen en gaan. We nemen vanaf vandaag afscheid van onze DaBeast.

Namens de crew, ontzettend bedankt voor al je inzet op GTAForum en heel veel succes toegewenst met alles wat er gaat komen! post-1925-1331240807,02.gif

DaBeast wilde graag nog het volgende tegen jullie zeggen:

Beste Modders/forumfanatiekelingen' date='

Jullie kennen me vast wel door een van mijn bijnamen; Beesj, DaBier, sjap en soms ook wel ouwe.Er is een tijd van komen, en eentje van gaan. Vandaag is het mijn beurt om te gaan. Door samenval van persoonlijke redenen heb ik de laatste tijd niet meer veel tijd gevonden om het forum op een goede manier te modereren. Ik heb het moddingforum in alle tijden met een groot hart gemodereerd, ik vond het een leuke groep om mee rond te hangen (virtueel dan :puh: ). Ik heb veel geleerd van mede-leden (en oud moderators), en hoop dat jullie ook een beetje van mij hebben opgestoken in de loop der jaren :bier: . Ik wil graag herinnert worden als de lolbroek van GTAForum, niet als een strenge moderator (want dat was ik denk ik niet? :puh: ) Ik kom nog wel eens langs, dus tot de tussentijd;

:cya:

[/quote']

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je ermee stop Beesie maar persoonlijke zaken gaan vanzelfsprekend altijd voor. Dank voor je werk en inzet al die jaren en hopelijk blijf je nog lang hangen. Dat moet wel, want wie geeft me anders de aanbiedingen op biergebied door? :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Modding is nooit mijn ding geweest, maar je recente afwezigheid was ook mij opgevallen. Succes met wat je verder bezig houdt en we zien je wel weer een keertje verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas Beesj, maar bedankt voor je enorme inzet de afgelopen jaren. Hopelijk kom ik je hier nog weer 's tegen, want je was een geweldige aanvulling voor zowel de crew als het forum!

Link to comment
Delen op andere websites

DaBeast, top dat je al die jaren zo loyaal aan de crew bent gebleven. Jammer dat je er meer stopt, maar natuurlijk begrijpelijk. Bedankt voor alle inzet en veel succes verder! Ik (en vast en zeker andere) hopen dat je nog eens langskomt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...