Jump to content

DaBeast stopt als Moderator van Modding


.Levi.

Recommended Posts

Een groot verlies voor de Belgen op dit forum..:(

:7

Ik ga niet helemaal weg hoor, zal nog wel af en toe binnenspringen :clown: . Graag dank ik nog even de crew die me de kans gaf om op dit forum moderator te worden. _O_

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Je zult altijd een gerespecteerd member blijven! Jij bent een van de personen waarvan ik het meest geleerd heb qua modding, onder andere via tutorials. De hoogtijden van de modding scene op dit forum zijn een beetje voorbij, maar dat wil niet zeggen dat we moeten vergeten wie ertoe bijgedragen hebben om de Nederlandse modding scene op de kaart te zetten.

Topwerk, respect. Het ga je goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, jammer, jammer.. Maar begrijpelijk. Al zijn we niet van dezelfde generatie op het forum en zijn we elkaar niet vaak tegen gekomen in de modding scene, heb je altijd zeer gerespecteerd als forumlid en als collega in de crew, en ook zeker naar je opgekeken, ook weer zowel als forumlid maar ook als crewlid.

Ik zal je nog genoeg tegenkomen in de archieven van het forum, en hoop dat je ook af en toe je hoofd nog eens om de deur wil steken, ook al is 'ie groen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Het is altijd jammer om een moderator te zien vertrekken, maar de mededeling is inmiddels 2,5 maand geleden geplaatst. Het lijkt mij dan ook niet meer nodig hier verder te gaan. Eventuele reacties kunnen via PB naar DaBeast.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...