Jump to content

Lowriders


MisterDM

Lowriders  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vindt jij van Lowriders?

    • Mooi.
      11
    • Niet zo mooi.
      5
    • Lelijk.
      4
    • Prachtig!
      2
    • Ik heb er geen interesse voor.
      6
    • Ik heb geen idee.
      0
    • Ik niet eens wat het is.
      0


Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MisterDM

    13

  • GolfG60

    10

  • gta michael

    6

  • TalkingPear

    5

Klassieke auto's vind ik erg mooi, maar als je een klassieker omtovert tot lowrider vind ik dat je de auto verpest. Laat de auto gewoon origineel. :engel: ( of verander alleen de motor)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke dingetjes, enkel jammer dat ze er meestal een paintjob op doen die om te janken is.

Waarom vindt je de paintjob om te janken?

Ik vind de paintjob van Lowriders niet lelijk hoor ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Typisch gejatte negertbak. Ziet er echt vreselijk uit, liever dat ze die auto's gewoon origineel laten en niet helemaal slopen.

Origineel, das weer zo normaal :D

Nee, maar een lowrider is eigenlijk vrij makkelijk te bouwen, enkel de schokbrekers vervangen voor hydroliek en de pomp en wat accu's in de achterbak en een setje wielen.

Het is meer hoe ver je wilt gaan, en sommige gaan erg ver :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Typisch gejatte negertbak. Ziet er echt vreselijk uit, liever dat ze die auto's gewoon origineel laten en niet helemaal slopen.

Die wagens slopen ze niet helemaal, die bouwen ze alleen maar om 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

In feite behoren lowriders tot een scene, een groep mensen die om dezelfde auto's geven.

En die gaan niet zo om met hun spullen, meeste lowriders komen amper van de grond af.

Mensen die dat doen, doen het meer voor de sport ipv. scene, zelfde als rally etc, en ja, ook daar sneuvelen een hoop auto's en ook dat is zonde.

Als je goed kijkt, zie je dat er geen interieur in zit, geen motor, enkel draagarmen en wielen, carrosserie, en de hydroliek+pompen.

En dat filmpje, ja, dat is gewoon gay :7

Link to comment
Delen op andere websites

In feite behoren lowriders tot een scene, een groep mensen die om dezelfde auto's geven.

En die gaan niet zo om met hun spullen, meeste lowriders komen amper van de grond af.

Mensen die dat doen, doen het meer voor de sport ipv. scene, zelfde als rally etc, en ja, ook daar sneuvelen een hoop auto's en ook dat is zonde.

Als je goed kijkt, zie je dat er geen interieur in zit, geen motor, enkel draagarmen en wielen, carrosserie, en de hydroliek+pompen.

En dat filmpje, ja, dat is gewoon gay :7

Ja, d'r kan tijdens het hoppen wel eens wat los gaan. Soms zijn er van die klunzen die laten hun lowriders tegen elkaar stuiteren, dan ligt de bumper er bijv. af :7

Link to comment
Delen op andere websites

Lowriders zegt me niet echt iets, is wel eens leuk om te doen in GTA, maar verder niet. :clown:

Origineel, das weer zo normaal :D

Bij een nieuwe(re) auto is dat inderdaad heel normaal (grootste deel van de nieuwere auto's rijden gewoon origineel rond).

Maar bij oude auto's zie ik het allerliefste gewoon fabrieksorigineel of toch zo origineel mogelijk. Neem nu een Golfje 1 of 2, als je ze ziet rijden zijn ze ofwel verlaagd en andere velgen ed. ofwel is het iemand die goedkoop wilt rijden, maar origineel begint gewoon zeldzaam te worden ( :{ ) terwijl dat toch duidelijk het mooiste is!! :D

Bewerkt: door Golf_MK1
Link to comment
Delen op andere websites

Typisch gejatte negertbak. Ziet er echt vreselijk uit, liever dat ze die auto's gewoon origineel laten en niet helemaal slopen.

Die wagens slopen ze niet helemaal, die bouwen ze alleen maar om 0_0

Sommige mensen zien dat ombouwen als slopen want je vern*ukt een klassieker... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Typisch gejatte negertbak. Ziet er echt vreselijk uit, liever dat ze die auto's gewoon origineel laten en niet helemaal slopen.

Die wagens slopen ze niet helemaal, die bouwen ze alleen maar om 0_0

Sommige mensen zien dat ombouwen als slopen want je vern*ukt een klassieker... :7

Zeur niet zoveel, je verneukt niks want alles is zo weer terug te bouwen, daarnaast worden die auto's gerestaureerd en dat is meer wat de meeste ex-eigenaren hebben gedaan want 9/10de van alle Impala's zijn al weggerot en/of vergeten op een autokerkhof.

Hierdoor worden ze zeldzaam, 1000 auto's die 'verneukt' zijn boeien niet zoveel tegenover de andere die al weggerot zijn vanwege laksheid of geen respect, dat is pas zonde want die zullen nooit meer rijden.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...