Jump to content

Lowriders


MisterDM

Lowriders  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vindt jij van Lowriders?

    • Mooi.
      11
    • Niet zo mooi.
      5
    • Lelijk.
      4
    • Prachtig!
      2
    • Ik heb er geen interesse voor.
      6
    • Ik heb geen idee.
      0
    • Ik niet eens wat het is.
      0


Recommended Posts

Refers to homosexual men wearing their pants low on the hip to expose colorful underwear in an attempt to attract a mate. The low riding pants signifies easy access to the mans rear compartment and not so subtly letting the other man know that he is on the down low.

"Since I been wearing my FUBU's low rider style, I been getting hit on by dudes everywhere I go."

:7

Achja, ik blijf sommige lowriders mooi vinden, maar de meeste vind ik net iets té.

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MisterDM

    13

  • GolfG60

    10

  • gta michael

    6

  • TalkingPear

    5

Jammer genoeg niet nee, maar ik kan me inbeelden dat dat schroot niet veel aandacht aantrekt.

Scheelt dat het bekend is dat niet al je inbeeldingen even correct en naar waarde zijn ;)

Toevallig staat er een nette lowrider op Marktplaats, kost een kleine 38.500 euro en getaxeerd op 50.000 euro, scheelt dat het toch maar 'schroot' is.

Alles wat anders is dan C30jes, Aygo's en C1's wat tegenwoordig het straatbeeld vervuild is een aandachttrekker, iets wat oud is en er goed uit ziet is dus al helemaal een aandachttrekker.

Hij had het over aandacht van vrouwen he, die kijken daar toch totaal anders naar

Ken ook eigenlijk niemand (van de vrouwelijke kant dan), die een lowrider mooi vind, of uberhaupt weet wat het is

Dus Megapilot heeft wel gelijk hierin, een gemiddelde TT of BMW Coupe (altijd cabrio) trekt toch meer hun aandacht ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij had het over aandacht van vrouwen he, die kijken daar toch totaal anders naar

Ken ook eigenlijk niemand (van de vrouwelijke kant dan), die een lowrider mooi vind, of uberhaupt weet wat het is

Dus Megapilot heeft wel gelijk hierin, een gemiddelde TT of BMW Coupe (altijd cabrio) trekt toch meer hun aandacht ;)

Gelukkig zijn niet alle vrouwen hetzelfde :sigaar:

Maargoed, mijn reactie was in eerste instantie meer gericht dat MegaPilot lowriders als 'schroot' beschildert ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...