Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat was allang bekend en dit kon je ook kwijt in het grote GTA V topic

Ze zijn bijna overal al te koop ook bij bol.com en bij Gamemania is hij wel voor de pc verkrijgbaar ;)

Ik denk dat ze dat doen omdat ze ervan uit gaat dat de pc versie later uitkomt, net zoals bij de vorige GTA's

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

De prijs, het hoesje, de releasedatum, alles is op dit moment onder voorbehoud op internetshops. Ze spelen in op de hype om alvast klanten te binden, maar garanderen nog niets over de levertijd, prijs e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

@Jacky-2007

Wat is er niet normaal aan mijn reactie? Is toch geheel normaal om te vragen wat nou de bedoeling is van het plaatsen van zulk nieuws? Dit is eveneens ook gewoon een vraag.

>>> Door Jacky-2007: Zie je PB inbox, hier blijven we ontopic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was allang bekend en dit kon je ook kwijt in het grote GTA V topic

Ze zijn bijna overal al te koop ook bij bol.com en bij Gamemania is hij wel voor de pc verkrijgbaar ;)

Ik denk dat ze dat doen omdat ze ervan uit gaat dat de pc versie later uitkomt, net zoals bij de vorige GTA's

Heb even Game mania site gelezen en inderdaad pc versie staat er daar wel bij :D

Hoop ook dat hij dan echt uit komt.

Link to comment
Delen op andere websites

hij zal vast wel uit komen voor de pc maak je daar maar geen zorgen over het duurt aleen (iets) langer maarja ik koop hem toch voor de ps3 maar we zien wel en als het wachten te lang duurt moet je maar een ps3 of een kruis bak :) kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Niet iedereen kan zomaar of heeft het er voor over om even een xbox of ps3 te kopen alleen om GTA te spelen

Ik heb laatst een wireloss xbox controller gekocht voor de computer maar ik kan daar totaal niet mee werken als ik GTA speel. Vooral het aimen vind ik erg irritant, je hebt dan wel auto aim maar dat vind ik ook niet fijn werken. En als je in de auto zit heb je niet eens auto aim

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

geruchtentxt.png

Ik heb het volgende gerucht gevonden:- De main character is een 30-jarige man met donkere huidskleur.

- GTA V is 4x groter dan GTA IV en bevat bossen, een strand en het platteland. Het duurt 15 minuten om vanuit het midden van de stad naar de rand van het bos te komen.

- Er zijn meer dan 100 belangrijke A.I. characters.

- Er zitten geen kinderen in de game. Wel maken huisdieren hun debuut.

- Je kunt vliegtuigen kapen.

- Er moet met auto's getankt worden.

- Je kunt voetgangers gebruiken als menselijk schild.

- Het weersysteem kan de gameplay veranderen.

- Sociale mini-games zijn weg, maar games als basketball, gewichtheffen, cage-fighting en worstelen zijn wel van de partij. Deze zijn zelfs nodig om de stamina van de main character op peil te houden.

- Je kunt zelf wapens maken.

- Je kunt jezelf in gebouwen insluiten door de ingangen te blokkeren.

- De politie zal traangas, honden en 'riot gear' gebruiken om je te kunnen pakken.

- De wapens bestaan onder andere uit remote mines, vlammenwerpers, trip wires, claymores, zwaarden en bijlen.

- GTA V zal veel gebouwen met veel interieur details bevatten. Denk aan winkelcentrums, ziekenhuizen en politiebureaus, maar ook aan ondergrondse riolering.

>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<< nvt.

Bron:Nachtwacht

Link to comment
Delen op andere websites

Als tanken er echt in zou komen, zou je dan niet op elke auto een tankdopje moeten zien zitten net zoals in San Andreas? In de trailer heb ik nog geen auto gezien met tankdop

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik word een beetje moe van die telkens terugkerende geruchten, ik heb ze nou al zo'n 10 keer zien langskomen en ze zijn allemaal hetzelfde maar dan in een andere volgorde. Laten we maar gewoon wachten tot Rockstar de eerste info online zet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word een beetje moe van die telkens terugkerende geruchten, ik heb ze nou al zo'n 10 keer zien langskomen en ze zijn allemaal hetzelfde maar dan in een andere volgorde. Laten we maar gewoon wachten tot Rockstar de eerste info online zet.

ding ding ding ding 10 punten voor jou

Link to comment
Delen op andere websites

Ik beloof bij deze, dat als we in GTA V straks bij het tankstation staan met een blaffende hond in de auto, ongeduldig op de klok kijkend omdat we een kooigevecht hebben afgesproken (voor de conditie) die zich aan de andere kant van de stad bevindt, wat zo'n 20 minuten rijden wordt vanwege de sneeuw op de weg, dan mogen jullie bij mij thuis allemaal gratis koekjes halen. Met chocola.

Link to comment
Delen op andere websites

deze geruchten komen van se7ensins.com en gaan nog een klein stapje verder :)

The lead playable character will be African-American in his early 30s.

• There will be no “dating” in the game and much of the inter-person contact and mission details will be delivered by mobile phone.

• Animals will be included in the games environment

• Planes can be hijacked and flown into buildings

• New interior environments include a shopping mall, college campus, police station a hospital and a massive network of underground sewers. One mission will end with a

jet-ski chase and a waterfall leap.

• Cars will need refuelling in GTA 5 and can also be repaired and upgraded.

• Flamethrowers, remote mines, laser trip wires and claymores are included in the weapons arsenal and it will be possible to use a variety of everyday objects as weapons. This also includes a selection of ancient weaponry from the new museum setting – such as swords and axes!

• Mini-games including bowling and darts have been dropped, but basketball and weight training are included to built stamina. The game will also allow a player to arm wrestling and cage fighting amongst other physical competitions

• Players can now shoot out a fuel line or fire at a trail of gasoline to cause a vehicle to explode.

• Rain fall and sunshine will affect game play with more realism than in previous GTA games.

• Characters are limitedly customisable with clothing and body weight options. Character race, age and height cannot be altered.

• Burglaries will now only be part of missions and won’t include neighbourhood houses.

• GTA 5 will allow you to use members of the public as human shields.

• There will be no “dating” in the game and much of the inter-person contact and mission details will be delivered by mobile phone.

• Animals will be included in the games environment

• Planes can be hijacked and flown into buildings

• No more super cops. Police will now employ tears gas, dogs, rams and riot gear, but killing someone won’t instantly get you the one star, meaning much more realistic pursuits.

• Doors of building will be lockable, and objects can be used to block and barricade the way into buildings.

• Experience in certain vehicles (regularly using a motorbike for instance) will better your control as the game progresses. This also applies with player’s weapon skills.

• Some weapons will be customizable or home-made.

An iconic GTA character

will return in one mission and will need to be busted out of the ‘joint’.

Bewerkt: door Talliman
Link to comment
Delen op andere websites

• Planes can be hijacked and flown into buildings

Gewoon al dit zinnetje zegt me hoe geloofwaardig deze bron is, Rockstar gaat niets mogelijk maken dat ze té veel ast gaat bezorgen. Daar hebben ze in het verleden wel voorgehad en daar hebben ze uit geleerd :3

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...