Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Precies, lees dit topic maar eens

GTA III werdt een paar weken uitgesteld omdat ze alles eruit willen halen wat daar ook maar mee te maken kan hebben, en dan zouden ze in GTA V toelaten dat je een vliegtuig kan kapen :{

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik snap nie waarom mensen er zo drama van maken met vliegtuig kapen in torens vliegen enz.

Dus jij vind het normaal dat er zo'n terroristische aanslag word gepleegd en er duizenden doden vallen? Ik niet hoor...

Ik snap ook wel waarom dat dus zo gevoelig ligt.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Gelieve voortaan quotes uit je bericht te verwijderen wanneer je reageert op het laatste bericht in een topic, of doorgaat op hetzelfde onderwerp.<<<

Toen ik 3 was was ik nog in armenie en daar was een aardbeving ik mijn oma moeder en vader hebben het overleefd de rest niet ik weet hoe het voelt toen hoorde van de aardbevingen in afrika was ik ban en barste ik in tranen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap nie waarom mensen er zo drama van maken met vliegtuig kapen in torens vliegen enz.

Dus jij vind het normaal dat er zo'n terroristische aanslag word gepleegd en er duizenden doden vallen? Ik niet hoor...

Ik snap ook wel waarom dat dus zo gevoelig ligt.

Natuurlijk is het erg. Maar mogen we nooit een vliegtuig kapen ofzo in een spel. Heeft toch niks te maken met 9/11. Er zijn toch ook veel spellen met 2WO enzo net zo erg. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het ook niet zo erg vinden van dat kapen en in gebouwen vliegen. Daarmee bedoel ik niet dat het niet erg is zo'n dingen te doen, maar voor een game... Waarschijnlijk gaan ze dat laatste niet toelaten, maar in kapen zie ik geen probleem. Je steelt toch continu auto's, vliegtuigen en schiet toch heel de tijd mensen neer?

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas konden we toch ook naar hartenlust straaljagers in gebouwen vliegen?

In Liberty City laten ze het achterwege, maar nu gaan we weer naar Los Santos, waar we bovendien een straaljager hebben zien vliegen in de trailer.

Dat je een vliegtuig kan hi-jacken zou cool zijn, maar dat is sowieso verzonnen door iemand. Rockstar zou zo'n feit toch wel officieel aankondigen, verder houden ze goed hun bek dicht, dus sowieso zijn hele lijstjes met feiten die op een random plek verschijnen ongeloofwaardig.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, voorlopig hebben ze nog niets echt aangekondigd, dus het kan nog altijd zijn dat ze na de tweede trailer zeggen

'He mannen, je kan vliegtuigen kapen en in gebouwen vliegen.'

En in SA kon je inderdaad ook tegen gebouwen vliegen, met als gevolg dat je vliegtuig ontplofte of naar beneden viel, tegen het trottoir botste en alsnog ontplofte, terwijl het gebouw geen schrammetje had. Zelfs de glazen braken niet!

Link to comment
Delen op andere websites

En in SA kon je inderdaad ook tegen gebouwen vliegen, met als gevolg dat je vliegtuig ontplofte of naar beneden viel, tegen het trottoir botste en alsnog ontplofte, terwijl het gebouw geen schrammetje had. Zelfs de glazen braken niet!

Mmmmja, ik weet niet wat het gerucht bedoelt eigenlijk met "in gebouwen vliegen," ik zie het dan de manier waarop jij het uitlegt gebeuren, net als in GTA: SA dus. Ik denk dat dat er wel in komt.

Als ze bedoelen "gebouwen storten in als je er tegenaan vliegt," geloof ik het sowieso niet, want dan moet Rockstar zich eerst door 10 Jack Thompsons heen worstelen voor ze hun game kunnen releasen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze bedoelen "gebouwen storten in als je er tegenaan vliegt," geloof ik het sowieso niet, want dan moet Rockstar zich eerst door 10 Jack Thompsons heen worstelen voor ze hun game kunnen releasen.

Ik zie me de skyline al voor tegen het eind van het verhaal, dat lijkt me gewoon echt niet lollig meer... Het lijkt me wel lollig om een soort van low-damage scahdemodel zoals in IV te hebben, waar het beton kapot kraakt en uiteindelijk afbrokkelt. Maar als je echt hele gebouwen gaat wegschieten gaat het mij een beetje te ver.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me er ook veel te ver gaan dat gebouwen gaan instorten, want dan kan je evengoed heel LS plat gaan bombarderen.

Wat ik bedoel is dat je de schade ziet aan de gebouwen, dat er een kap in het beton of in de stenen komt. Bij SA zag je alleen een paar splinters afvallen, terwijl er geen teken was waar ze nu precies waren afgebroken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze bedoelen "gebouwen storten in als je er tegenaan vliegt," geloof ik het sowieso niet, want dan moet Rockstar zich eerst door 10 Jack Thompsons heen worstelen voor ze hun game kunnen releasen.

Ik zie me de skyline al voor tegen het eind van het verhaal, dat lijkt me gewoon echt niet lollig meer... Het lijkt me wel lollig om een soort van low-damage scahdemodel zoals in IV te hebben, waar het beton kapot kraakt en uiteindelijk afbrokkelt. Maar als je echt hele gebouwen gaat wegschieten gaat het mij een beetje te ver.

stel is voor dat ze destruction 1.0 gaan gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...