Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Dat Spaans huis is zo prachtig, ik hoop in GTA V dat je in alle interieurs kunt betreden. Zoals dat huis daar, met die ramen open...

Maar dit niet alleen met huizen maar ook met gebouwen of luchthavens.

Fantasie blijft op z'n dolle gang gaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het toch meer sfeer hebben dan de beelden die ik van IV heb gezien. In Liberty City mag je blij zijn als je al een boom tegenkomt, bij wijze van spreke. Los Santos gaat omringd worden door natuurgebieden.

De screens geven mij een relaxe sfeer, iedereen geniet van het weer, het leven en van de stad die bruist van het leven. Dat in contrast van het criminele milieu dat er ook is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het toch meer sfeer hebben dan de beelden die ik van IV heb gezien. In Liberty City mag je blij zijn als je al een boom tegenkomt, bij wijze van spreke. Los Santos gaat omringd worden door natuurgebieden.

Vat er maar eens een kaart bij en kijk eens waar de grote natuurgebieden/parken beginnen rond New York? En bekijk hoe dat in contrast staat met Los Angeles? R* neemt simpelweg de structuur van de echte wereld over hoor :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent al de tweede vandaag die een bericht van mij verkeerd interpreteert. Ik vond het gewoon raar dat Phoenyxar de beelden met GTA IV vergeleek, aangezien daar nagenoeg geen natuur was. Liberty City heeft in elke GTA al een grimmige sfeer gehad, Los Santos en Vice City de sfeer van een zonnige stad. Een stad als Liberty City stel ik mij voor als een stad die van de criminaliteit bruis, vandaar de donkere sfeer. Bij een stad als Los Santos of Vice City verwacht je dit gewoon niet (vind ik toch).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Spaans huis is zo prachtig, ik hoop in GTA V dat je in alle interieurs kunt betreden. Zoals dat huis daar, met die ramen open...

Maar dit niet alleen met huizen maar ook met gebouwen of luchthavens.

Fantasie blijft op z'n dolle gang gaan :D

Dat zou heel mooi zijn, maar volgens mij onmogelijk om dat nog op een PlayStation 3 of XBOX 360 te zetten. Kan misschien wel alleen de worden de graphics niet zo mooi als op de screens die we hier zien... Maar het kan altijd, misschien onderschat iedereen de consoles van nu wel en zit er veel meer in...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het toch meer sfeer hebben dan de beelden die ik van IV heb gezien. In Liberty City mag je blij zijn als je al een boom tegenkomt, bij wijze van spreke. Los Santos gaat omringd worden door natuurgebieden.

Vat er maar eens een kaart bij en kijk eens waar de grote natuurgebieden/parken beginnen rond New York?

*kaart van New York*

Ding Ding, ik heb er eentje gevonden en die noemt Central Park, wat win ik? :D

Je bent al de tweede vandaag die een bericht van mij verkeerd interpreteert. Ik vond het gewoon raar dat Phoenyxar de beelden met GTA IV vergeleek, aangezien daar nagenoeg geen natuur was. Liberty City heeft in elke GTA al een grimmige sfeer gehad, Los Santos en Vice City de sfeer van een zonnige stad. Een stad als Liberty City stel ik mij voor als een stad die van de criminaliteit bruis, vandaar de donkere sfeer. Bij een stad als Los Santos of Vice City verwacht je dit gewoon niet (vind ik toch).

Natuur, omgeving en algemene sfeer => Red Dead Redemption

Graphics, vormgeving en tijdsfeer => Grand Theft Auto IV

You see...? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, Patrick Brown heeft niets met R* te maken. Hij is gewoon een goede tekenaar en een grote fan van GTA. Op het moment dat hij dit artwork maakte, ging het gerucht dat Albert Da Silva het hoofdpersonage was. Daarom heeft hij hem erin gestoken.

Natuurlijk kan het wel zijn dat hij het hoofdpersonage wordt, aangezien hij in de transportreeks in de Hydra zat. Alleen hing vandaag in de leisurereeks iemand anders aan de parachute. Het is dus lang niet zeker dat hij het wordt.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het toch meer sfeer hebben dan de beelden die ik van IV heb gezien. In Liberty City mag je blij zijn als je al een boom tegenkomt, bij wijze van spreke. Los Santos gaat omringd worden door natuurgebieden.

Vat er maar eens een kaart bij en kijk eens waar de grote natuurgebieden/parken beginnen rond New York?

*kaart van New York*

Ding Ding, ik heb er eentje gevonden en die noemt Central Park, wat win ik? :D

Geen ruk, Middle Park zit namelijk in de game verwerkt jij troll lenny :7

Link to comment
Delen op andere websites

Geen ruk, Middle Park zit namelijk in de game verwerkt jij troll lenny :7

Compleet irrelevant want je vraag sloot niks uit in verband met aanwezigheid in LC :clown:

Ben ik de enige trouwens die het geweldig vind dat er een soort wierspiegeling valt te zien in de zijkant van de Cheetah? :3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de zonnige mappen beter dan liberty city wat zeer grimmig is. Dus dit spreekt me daarom al meer aan. verder wacht ik nu toch echt wel op meer beelden van de gameplay zelf. ( je kan wel blijven fantaseren maar dat levert misschien ook alleen teleurstellingen op ) wel verwacht ik dat dit san andreas zwaar gaat overtreffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige trouwens die het geweldig vind dat er een soort wierspiegeling valt te zien in de zijkant van de Cheetah? :3

mij is het ook al opgevallen ja, ik probeerde een beetje te kijken wat het was maar ik zag er niet veel in.

op een andere website/forum claimde iemand dat het het gebouw was van radiozender WCTR.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...