Jump to content

Company of Heroes 2


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    11

  • commando

    7

  • Bassieboy35

    6

  • Svenie

    5

De lichaamstemperatuur van je soldaten en het weer etc. Het grootste gedeelte is dan wel het zelfde, maar vind het veel leuker met de Russen dan dat ik met de Amerikanen speel. Ik ben trouwens wel in voor een potje.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de Beta gespeeld, het is alsof je CoH 1 speelt met een luxe mod, ik ga hem dan ook zeker niet kopen bij de release en wacht mooi op een fikse korting. Erg vernieuwend is het niet.

Wat had je verdacht dan? puh2.gif Is juist een goed ding dat de gameplay, dus de kern van het spel, vrijwel onaangetast is gebleven. Dat maakt het juist een CoH-game. Het eerste deel is destijds zo goed ontvangen dat je misschien erg geneigd bent om te veel van dit deel te verwachten.

Overigens kun je met een losse key het spel redelijk cheap op de kop tikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan het eerste deel was helemaal niks mis, aan dit ook niet. Maar wat hebben ze die 2 jaar gedaan dat ze hier aan gewerkt hebben? Nu is 27 euro niet zo duur, maar in de winkel hier kost die €42,-. Dat zou ik er echt niet voor over hebben voor een game die bijna helemaal het zelfde zijn. Ook de troepen lijken erg op de oude, beetje de standaard structuur.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik ben het wel met Davedavy eens. Toen ik COH2 speelde, vond ik het net COH, maar dan iets minder lekker. Ik vond de drempel waarde wat hoger. (en hij liep wat slomer destijds op mijn pc). Een bedrag van een volledige game zou ik er niet voor over hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...