Jump to content

Tablet


MaxVito

Recommended Posts

Zelf heb ik een iPod touch. Ik had hem niet moeten kopen.... En ind dat itunes geval dat stoort mij ook wel.

Maar als je in de winkel gaat kijken naar verschillende tablet's. Dan kom je er al snel achter dat ze bijna allemaal het zelfde reageren etc.

Dus ik weet het niet zeker.

De Andere is weer dikker maar heeft wel een USB poort aansluiting. en de andere zijn weer dunner maar zijn weer velen malen sneller.

Ik moet wel toegeven dat de iOS snel werkt met bladeren etc.

En zoals Hayte al zij ik had graag dat de fanboys ff hun "Fan Merk" aan de kant leggen en gewoon iets schrijven wat nut heeft, niet zoals dat is beter als dat.

Mvg, Max

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MaxVito

    7

  • Grand Theft Auto TOM

    6

  • Teh_Ninja

    6

  • GolfG60

    4

Zelf heb ik een iPod touch. Ik had hem niet moeten kopen.... En ind dat itunes geval dat stoort mij ook wel.

Maar als je in de winkel gaat kijken naar verschillende tablet's. Dan kom je er al snel achter dat ze bijna allemaal het zelfde reageren etc.

Dus ik weet het niet zeker.

De Andere is weer dikker maar heeft wel een USB poort aansluiting. en de andere zijn weer dunner maar zijn weer velen malen sneller.

Ik moet wel toegeven dat de iOS snel werkt met bladeren etc.

En zoals Hayte al zij ik had graag dat de fanboys ff hun "Fan Merk" aan de kant leggen en gewoon iets schrijven wat nut heeft, niet zoals dat is beter als dat.

Mvg, Max

nou vertel, wat stoort je aan itunes? je laat itunes gewoon zoeken naar alle muziek die op je pc staat en sleept vervolgens de muziek die je op je ipod wilt hebben naar je ipod binnen itunes en het wordt er meteen opgezet. Weinig storends aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor het gebruiken van mijn iPad nog nooit Itunes hoeven te gebruiken heur. In ieder geval niet voor het registreren. En zoals hierboven te lezen valt zal het plaatsen van bestanden ook gewoon via de Explorer kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het registreren van het apparaat gaat via itunes. en itunes draait niet zo lekker op een windows pc.

Sinds iOS 5 is dit niet nodig, want er is een ingebouwde setup. :puh: iOS 5 biedt namelijk 'PC Free'. Je kunt je apparaat gebruiken zonder deze aan je pc/Mac aan te hoeven sluiten, synchroniseren en backuppen (inclusief terugzetten dus) kan ook op je iOS-apparaat enzovoort. :)

Maar ik ben het met je eens: iTunes draait inderdaad niet fijn op Windows. Dat komt omdat Apple eigenlijk concurrent is van Microsoft/Windows, maar ze wel willen blijven verkopen. En aangezien Windows tegenwoordig nog steeds heel bekend is en veel gebruikt wordt, blijven ze gewoon ondersteuning bieden voor dit besturingssysteem. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Apple is het op een na grootste bedrijf qua marktcapitalizatie. Een vlekkeloze software schrijven zou een eitje voor ze moeten zijn, wel zo aardig tegenover de consument...

Maar om on-topic te blijven, als je meerdere iOS 5 apparaten (denk aan een redelijk nieuwe iPod, maar redelijk nieuwe iComputers gelden bij dit advies ook) zou ik een iPad adviseren, omdat het dan eenvoudig is om al je afbeeldingen, muziek etcetera te synchroniseren over al je Apple apparaten. Bij een Android apparaat kan het ook wel, maar dan is het ietsjes omslachtiger.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...