Jump to content

[EK12] Poule B


Kloep

Recommended Posts

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MisterDM

    44

  • Kloep

    32

  • NandroDavids

    28

  • MegaPilot

    25

Waarom zo weinig geloof in Nederland? Waar is die optimistische oranje gekte? :{

Ten eerste: De opstelling

Ten tweede: De negativiteit komt ook terug in het spel en de interviews van de spelers/staf

Qua optimisme valt het nog wel mee, ik denk eerder dat het meningsverschillen zijn die het doen. Bij VI-Oranje, Studio Voetbal, kranten, nieuws, folders.. overal lezen ze een andere mening. In Nederland zit het wel snor qua vertrouwen/geloof, gezien al die versieringen die nog buiten hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zo weinig geloof in Nederland? Waar is die optimistische oranje gekte? :{

Ten eerste: De opstelling

Ten tweede: De negativiteit komt ook terug in het spel en de interviews van de spelers/staf

Qua optimisme valt het nog wel mee, ik denk eerder dat het meningsverschillen zijn die het doen. Bij VI-Oranje, Studio Voetbal, kranten, nieuws, folders.. overal lezen ze een andere mening. In Nederland zit het wel snor qua vertrouwen/geloof, gezien al die versieringen die nog buiten hangen.

Als je Gijp en Derksen gelooft bij VI Oranje, dan zal de opstelling compleet veranderen. Volgens hun krijgen we dan een opstelling als dit:

-----------------------------Stekelenburg-------------------------------

-V der Wiel----------Heitinga---------------Mathijsen--------Willems-

-------------------De Jong---------------------Sneijder------------------

----Kuijt---------------------Van Persie-------------------Robben------

------------------------------Huntelaar-------------------------------

Ik ben op zich wel eens met deze opstelling. Wat denken jullie voor opstelling?

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna helemaal mijn opstelling.

Toch zou ik denk geen Kuyt op rechtsvoor zetten, daar zie ik liever Afellay of Narsingh.

Desnoods misschien Sneijder op 10, vd Vaart naast De Jong en v Persie op rechts.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna helemaal mijn opstelling.

Toch zou ik denk geen Kuyt op rechtsvoor zetten, daar zie ik liever Afellay of Narsingh.

Desnoods misschien Sneijder op 10, vd Vaart naast De Jong en v Persie op rechts.

Ik vind Kuyt op rechts in plaats van een Afellay of Narsingh tegen Duitsland wel een logische keuze. Tegen de Denen zag je namelijk dat Afellay iemand als Jacobsen al veelvuldig liet lopen. Dat mag tegen Duitsland niet gebeuren, want daar loopt ene Lahm, en die wil je aanvallend toch niet teveel ruimte geven. Kuyt blijft daar wel keurig heel de wedstrijd achteraan lopen.

Voor de rest zou dat inderdaad een heel mooie opstelling zijn, alleen ik vrees niet dat 't 'm is. Van Bommel passeren? Ik zie het Van Marwijk niet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Who says we need Robben? Enige poot die bij hem werkt is z'n linker, kapt altijd naar binnen op zoek naar eigen succes, nooit naar buiten om voor te zetten. Dat ie af en toe een verdediger voorbij gaat is echt een wonder, té voorspelbaar hoe die voetbalt..

Link to comment
Delen op andere websites

Who says we need Robben? Enige poot die bij hem werkt is z'n linker, kapt altijd naar binnen op zoek naar eigen succes, nooit naar buiten om voor te zetten. Dat ie af en toe een verdediger voorbij gaat is echt een wonder, té voorspelbaar hoe die voetbalt..

Daarom hebben wij 'm in die opstelling hierboven ook op linksbuiten staan. Dat altijd naar binnen trekken moet nu inderdaad maar 's afgelopen zijn. Gewoon achterlijn halen en voorzetten op Huntelaar. Zoals 'vroeger' met Overmars/Zenden en Kluivert/Van Hooijdonk. Simpel voetbal, maar wel uiterst effectief.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom hebben wij 'm in die opstelling hierboven ook op linksbuiten staan. Dat altijd naar binnen trekken moet nu inderdaad maar 's afgelopen zijn. Gewoon achterlijn halen en voorzetten op Huntelaar. Zoals 'vroeger' met Overmars/Zenden en Kluivert/Van Hooijdonk. Simpel voetbal, maar wel uiterst effectief.

Daar heb je dan wel weer gelijk in. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze erg aan elkaar gewaagd zijn. De Denen zijn stug en blijven doorgaan. Bovendien hebben ze maar weinig kansen nodig. Daar staat tegenover dat de Portugezen volop zullen strijden voor hun laatste kansen. Tegen de Duitsers scheelde het maar weinig, dus tegen de Denen moet het kunnen. Ik verwacht een gelijkspel of een minieme overwinning, maar weet nog niet voor welk van de twee.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zo weinig geloof in Nederland? Waar is die optimistische oranje gekte? :{

Ook voor de wedstrijd tegen de Denen verwachte ik al een nederlaag tegen de Duitsers. Elk ander resultaat zou mooi meegenomen zijn.

Is gelijkstand ook goed?

Bij een overwinning van de Portugezen op Denemarken zou Nederland zelfs mogen verliezen om kans te behouden op de volgende ronde. Als Denemarken gelijkspeelt of wint moet Nederland in ieder geval gelijkspelen, maar dan wordt het knap lastig (en een beetje rekenwerk) om de volgende ronde te behalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...