Jump to content

[EK12] Poule B

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als Bert van Marwijk nou eens Huntelaar en Van Der Vaart in de basis zet winnen we wel. :tu:

Als die dat doet denk ik 3-0.

En als die dat niet doet verwacht ik 0-2 voor Duitsland.

Bewerkt: door myron.b
  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MisterDM

44

• Kloep

32

• NandroDavids

28

• MegaPilot

25

Geplaatst:

2-0 winst voor ons, wij gaan de Duitsers de 1e helft moeilijk maken, vervolgens scoren wij er 2 in de 2e helft.

Geplaatst:

Ik heb er een hard hoofd in... Ik heb ook in mijn pool een 2-1 winst voor Duitsland ingevuld. Dus hier ga ik dan ook vanuit.

Ik denk dat Nederland 1-0 voorkomt in de eerste helft en dan in de tweede helft kansloos ten onder gaan. Maar ik hoop natuurlijk op het beste.

Geplaatst:

Ik hoop een kleine 1-0 overwinning voor Portugal. Dit is het gunstigst voor Nederland, maar ik denk dat de Denen de Portugezen het ook heel moeilijk gaan maken. Dus verwacht denk ik wel een gelijk spelletje.

Geplaatst:

Portugal zal wel alles op alles zetten om deze wedstrijd te winnen en als ze spelen zoals de vorige match tegen Duitsland dan moet ze dat zeker lukken. :puh:

Geplaatst:

Hmm, beetje rare voorspelling van de crew, vind ik. Denemarken is dan wel goed, maar als het deze keer mee zit voor Portugal, dan verwacht ik toch wel een makkelijke zege. 0-2 laten we zeggen.

Geplaatst:

Ik hoop dat ik deze wedstrijd kan/mag bekijken..

Ik denk dat het 1-1 word en anders denk ik toch een 1-0 voor Duitsland :-(

Geplaatst:

Na het minieme spelen tegen Denemarken lijkt me een Duitse overwinning zo goed als zeker. 2-0?

Vast wel, maar ik denk dat toch wel iedere Nederlander hoopt dat we morgen winnen? En vooral hier op dit forum 0_0

Geplaatst:

Ik gok dat Portugal vanaf de eerste minuut volle druk zet op Denemarken. Wat Nederland niet lukt, lukt de Portugezen waarschijnlijk wel. Denemarken is een ploeg die counter voetbal speelt, vooral tegen Portugal. Ik gok op 0-2 voor Portugal

Ronaldo ( 0-1 ) 34'

Nani ( 0-2 ) 67'

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...