thebig Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 (bewerkt) Hehe, kwam even een grappige cartoon voorbij op TV ;p De wedstrijd is begonnen, eens zien wat ze er van maken. Bewerkt: 13 juni 2012 door thebig Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 MegaPilot: Het verschil met de Belgen en de Nederlanders is wel dat als je iets uitrekent voor de Nederlanders je denkt: Hmm, dat kan nog. We kunnen nog door. Terwijl je bij de Belgen op voorhand weet, hoe slecht de tegenstander ook is: Hmm, we zouden nog eens kunnen verliezen. Dat weet ik wel als Belg Na Denemarken ben ik daar niet meer zo zeker van.. Reageren
MisterDM Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Ligt Denemarken en nu uit jongens? Nee toch? Reageren
MisterDM Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Vol spanning zit ik naar de wedstrijd te kijken, ben nog nooit zo zenuwachtig geweest Nederland heeft tot nu toe lekker veel kansen gehadt, alleen jammer genoeg niet goed afgemaakt. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Nee joh, het ligt nog helemaal open.. Reageren
MisterDM Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Ow mooizo, ik gun het ook eigenlijk niet dat ze uit de het EK liggen Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 (bewerkt) En helaas is het nu 1-0 voor de Duitsers... Inmiddels 2-0 Bewerkt: 13 juni 2012 door Sammie_GTA Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 En weer een doelpunt... 2-0. Reageren
MisterDM Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Ja hoor, het is zo ver ik denk dat we het niet halen en eruit liggen Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Zorgen dat dit nog gelijk spel wordt, van Portugal winnen -> door gaan! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Zorgen dat dit nog gelijk spel wordt, van Portugal winnen -> door gaan! Nou, ik begin nu wel pessimistisch te worden, hoor... Reageren
MisterDM Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 (bewerkt) De 45 minuten zijn voorbij we krijgen er een minuut bij EDIT: Eerste helft is voorbij, nu wachten tot de 2e helft komt. Dan hoop ik dat we gaan scoren Bewerkt: 13 juni 2012 door MisterDM Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Alles ist vorbei... Maar het kan nog Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Hier kun je heel kort over zijn: dit is gewoon niet goed. De Duitsers hebben de controle én effectiviteit voorin en Nederland komt niet verder dan het rondspelen van de bal. Er wordt simpelweg geen gat in de Duitse verdediging gevonden. Ja, twee keer, maar die eerste kans was niet aan Van Persie besteed en de tweede werd op een pupillenmanier door Afellay verprutst. Dit is een verloren wedstrijd. We kunnen volgens mij enkel nog hopen op een ruime overwinning op Portugal, maar dan moet Van Marwijk echt de opstelling gaan veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.