Jump to content

[EK12] Poule B

Recommended Posts

Geplaatst:

Tsja, van Marwijk....zelden zo'n eigenwijs mannetje gezien. Vasthouden aan een duidelijk falend systeem lijkt me echt niet handig, volgens mij wil je dan niet winnen. Maar goed, we gaan het zien :duh:

• Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MisterDM

44

• Kloep

32

• NandroDavids

28

• MegaPilot

25

Geplaatst:

Van Marwijk zou haast blind moeten zijn als hij nu niet de fouten ziet. Hopelijk gaat hij niet met hetzelfde team naar Portugal, want dan weet ik wel hoe laat het is.

Duitsland heeft goed gespeeld en verdiend twee keer gescoord, dat is wat je er over kan zeggen. In het begin moesten ze op gang komen en kreeg Nederland wat kansen, maar daarna was het Duitsland die de lakens uitdeelde.

Geplaatst:

Hier kun je heel kort over zijn: dit is gewoon niet goed. De Duitsers hebben de controle én effectiviteit voorin en Nederland komt niet verder dan het rondspelen van de bal. Er wordt simpelweg geen gat in de Duitse verdediging gevonden. Ja, twee keer, maar die eerste kans was niet aan Van Persie besteed en de tweede werd op een pupillenmanier door Afellay verprutst.

Dit is een verloren wedstrijd. We kunnen volgens mij enkel nog hopen op een ruime overwinning op Portugal, maar dan moet Van Marwijk echt de opstelling gaan veranderen.

Nederland 1 - 2 portugal gok ik.

Geplaatst:

Iemand die van Bommel uit het veld kan trekken? Als Marwijk het niet doet, doen wij het wel.

Huntelaar erin svp.. Sneijder op van Bommel, van Persie achter/naast Huntelaar, speel je met 4 aanvallers. Nu speelt van Persie tegen 6 man.

Geplaatst:

Hier kun je heel kort over zijn: dit is gewoon niet goed. De Duitsers hebben de controle én effectiviteit voorin en Nederland komt niet verder dan het rondspelen van de bal. Er wordt simpelweg geen gat in de Duitse verdediging gevonden. Ja, twee keer, maar die eerste kans was niet aan Van Persie besteed en de tweede werd op een pupillenmanier door Afellay verprutst.

Dit is een verloren wedstrijd. We kunnen volgens mij enkel nog hopen op een ruime overwinning op Portugal, maar dan moet Van Marwijk echt de opstelling gaan veranderen.

Ik vrees ook zoiets hoor. Sterker nog: ik zie het zelfs nog wel gebeuren dat we puntloos én doelpuntloos naar huis kunnen. Topscorer van de Premier League en de Bundesliga in je selectie, en dan niet kunnen scoren op een EK... :7

Geplaatst:

Ik vrees ook zoiets hoor. Sterker nog: ik zie het zelfs nog wel gebeuren dat we puntloos én doelpuntloos naar huis kunnen. Topscorer van de Premier League en de Bundesliga in je selectie, en dan niet kunnen scoren op een EK... :7

Eigenwijsheid boven alles. :tu: Niet naar het volk luisteren.:tu: Van Bomkop laten spelen. :N

Geplaatst:

Waardeloos is het, belabberde verdediging en in spits bereiken we totaal niks, we kunnen het beter opgeven. En als we een doelpunt kunnen maken, blijven we dan nog in het EK of zie ik dat verkeerd?

Geplaatst:

Waardeloos is het, belabberde verdediging en in spits bereiken we totaal niks, we kunnen het beter opgeven. En als we een doelpunt kunnen maken, blijven we dan nog in het EK of zie ik dat verkeerd?

Zelfs als we verliezen kunnen we nog door. Dan moet Duitsland de laatste wedstrijd van Denemarken winnen en wij met ruim verschil Portugal verslaan.

Geplaatst:

Zelfs als we verliezen kunnen we nog door. Dan moet Duitsland de laatste wedstrijd van Denemarken winnen en wij met ruim verschil Portugal verslaan.

Maar dat zie ik niet gebeuren :puh:

Geplaatst:

Portugal kunnen we op ons buik schrijven want we kunnen nog geen eens van onze buren winnen :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Portugal kunnen we op ons buik schrijven want we kunnen nog geen eens van onze buren winnen :duh:

Nederland heeft meer buurlanden. Belgie(:7) en Luxemburg (emo.gifemo.gif) zijn ook buurlanden van ons.

Bewerkt: door Sammie_GTA
Geplaatst:

Dat is nou echt een argument van lik me vessie... Portugal doet sowieso onder aan Duitsland, we maken echt wel kans om te winnen. Ik betwijfel wel of het een ruime meerderheid wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...