Jump to content

[EK12] Poule B

Recommended Posts

Geplaatst:

Waardeloos is het, belabberde verdediging en in spits bereiken we totaal niks, we kunnen het beter opgeven. En als we een doelpunt kunnen maken, blijven we dan nog in het EK of zie ik dat verkeerd?

Zelfs als we verliezen kunnen we nog door. Dan moet Duitsland de laatste wedstrijd van Denemarken winnen en wij met ruim verschil Portugal verslaan.

Portugal kunnen we op ons buik schrijven want we kunnen nog geen eens van onze buren winnen :duh:

Nederland heeft meer buurlanden. Belgie(:7) en Luxemburg (emo.gifemo.gif) zijn ook buurlanden van ons.

Ik heb het nu over Duitsland Sam :puh:

Heeft Bert een plaat voor z'n kop ofzo? Hij gooit Huntelaar en Van der Vaart eruit :duh:

• Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MisterDM

44

• Kloep

32

• NandroDavids

28

• MegaPilot

25

Geplaatst:

Ik ben gestopt met kijken, ik hoor ze in de woonkamer wel juigen. :puh: Weer een enorme slechte 1e helft, waar is de verdediging? Iedereen in real life zit wel te mopperen over de duitsers , maar ik vond de 2 goals die zij maakten prachtig. Als oranje de wedstrijd verliest wat er aan zit te komen, dan kijk ik de vervolg wedstrijden ook niet meer op de finale na. Dan ben ik er klaar mee, we hebben het ook niet verdient eerlijk is eerlijk. Van marwijk is echt een eigenwijze man, had er meteen andere spelers bij gedaan om de schade te beperken. Volgend WK lekker een andere coach asjeblieft.

Geplaatst:

Portugal kunnen we op ons buik schrijven want we kunnen nog geen eens van onze buren winnen :duh:

Dat is nou echt een argument van lik me vessie... Portugal doet sowieso onder aan Duitsland, we maken echt wel kans om te winnen. Ik betwijfel wel of het een ruime meerderheid wordt.

Ja daar heb je een punt, Duitsland is inderdaan een niveau beter..

Geplaatst:

Hij heeft (eindelijk) Huntelaar en van der Vaart in het veld gezet.

Hopelijk wordt het nu wat beter.

Geplaatst:

Die zijn toch al uit het veld gezet? Of heb ik nou poep in me ogen?

Geplaatst:

Hij zet ze er net in de rust in...

Ze stonden er namelijk niet in in de eerste helft, dan kan je ze moeilijk eruit halen. :puh:

Geplaatst:

Jah. :puh:

Wat vinden jullie eigelijk van van marwijk als coach? Bij het vorige WK heeft hij toch de jongens het ver kunnen laten schoppen, en nu hoe het er naar uit ziet halen we niet eens de kwart finale. Eerst vond iedereen hem goed 2 jaar geleden, en nu is de haat groot tegen hem. :puh:

Geplaatst:

Je kon het van te voren al zien aankomen dit. Je zag aan het begin van de wedstrijd al dat de verdediging van Duitsland solide was en je kwam er niet door heen. Dat gat in het midden bij Nederland was er al voor de doelpunten (in mijn ervaring dan) en dat hadden de Duitsers door.

Geplaatst:

Hij zet ze er net in de rust in...

Ze stonden er namelijk niet in in de eerste helft, dan kan je ze moeilijk eruit halen. :puh:

Jah. :puh:

Wat vinden jullie eigelijk van van marwijk als coach? Bij het vorige WK heeft hij toch de jongens het ver kunnen laten schoppen, en nu hoe het er naar uit ziet halen we niet eens de kwart finale. Eerst vond iedereen hem goed 2 jaar geleden, en nu is de haat groot tegen hem. :puh:

Ow, LOL :D

Man, de Coach van Duitsland staat zich de longen uit z'n strot te schreeuwen langs de kant en ze staan al 2 punten voor :7 Wat wilt die gozer man? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Bam gele kaart voor de jong.

Tot hier toe klopt mijn pronostiek met 1 - 2 :D

Bewerkt: door moechy
Geplaatst:

Frank Snoeks zei het al: doelsaldo tegen Duitsland maakt in dit geval niet uit. Indien Duitsland 'gewoon' van Denemarken wint en wij van Portugal, geldt het doelsaldo in de duels onderling. Dus tussen Denemarken, Nederland en Portugal. Denemarken heeft daar 3-3 staan, Portugal op dit moment 3-2 en wij 0-1. Dat betekent dat Portugal met 2 goals verschil moet worden verslagen en als Duitsland dan inderdaad Denemarken verslaat, dan zijn we alsnog door :)

(Maar ik zie het niet gebeuren)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...