moechy Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Frank Snoeks zei het al: doelsaldo tegen Duitsland maakt in dit geval niet uit. Indien Duitsland 'gewoon' van Denemarken wint en wij van Portugal, geldt het doelsaldo in de duels onderling. Dus tussen Denemarken, Nederland en Portugal. Denemarken heeft daar 3-3 staan, Portugal op dit moment 3-2 en wij 0-1. Dat betekent dat Portugal met 2 goals verschil moet worden verslagen en als Duitsland dan inderdaad Denemarken verslaat, dan zijn we alsnog door (Maar ik zie het niet gebeuren) Ik denk dat het Nederland 1 - 2 portugal word. Reageren
myron.b Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 En de winnaar is... Duitsland. Reageren
thebig Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Ik geloof dat Portugal makkelijker te verslagen is dan Duitsland, hoor. Als je echt kritisch wil zijn, kan je zeggen dat dat team door 1 speler wordt recht gehouden en net hij presteert ondermaats, ik hoef hem niet te noemen. Als Nederland speelt zoals de paar minuten na de goal tegen Duitsland, dan kan het nog. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 (Maar ik zie het niet gebeuren) Ik weet het niet hoor.. Portugal speelt ook niet sterk, en Nederland was sterk in de tweede helft. Ik moet het nog zien. Reageren
Venzio Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Een 2-0 overwinning moet kunnen tegen Portugal. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Mijn voorspelling van 2-1 is uitgekomen. Resulterende in een gratis pizza. 2-0 bij Portugal? Ik denk het niet. Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Het is een gokje hoor: Ik denk dat Gomes in de 24e en 38e minuut scoort en dat van Persie dan in de tweede helft in de 73e minuut scoort en dat het dan dus uiteindelijk 2-1 voor Duitsland wordt. Maar het is maar een gokje Reageren
Venzio Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Het is een gokje hoor: Ik denk dat Gomes in de 24e en 38e minuut scoort en dat van Persie dan in de tweede helft in de 73e minuut scoort en dat het dan dus uiteindelijk 2-1 voor Duitsland wordt. Maar het is maar een gokje Wat wil je hiermee zeggen? Reageren
MisterDM Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Duitsland heeft gewonnen van Portugal, dus het zou ons ook moeten lukken.. toch? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Leuke eerste helft en goed begin van de 2e helft, maar daarna... het feit dat Nederland daar nog een goal in wist te brengen leek het wat op te leven maar het was maar schijn. Nou ja, ik had eerder een 2-0 voor Duitsland verwacht, nu zien wie er nog doorgaat in deze groep :3 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Leuke eerste helft en goed begin van de 2e helft, maar daarna... het feit dat Nederland daar nog een goal in wist te brengen leek het wat op te leven maar het was maar schijn. Schijn? Duitsland begon ze aardig te knijpen bij de 1-2, toen Oranje er even in geloofde. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Pleur je toeter in de la, we zijn klaar met het EK! Reageren
Venzio Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Pleur je toeter in de la, we zijn klaar met het EK! Met Mark van Bommel en van der Vaart. Neuhh, als we met dezelfde opstelling spelen als Duitsland (op het laatst) maken we best wel een kans op de 2-0. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Schijn? Duitsland begon ze aardig te knijpen bij de 1-2, toen Oranje er even in geloofde. Ja, voor zo'n 5 minuten, daarna was het gewoon heel rustig tik-tik-tik-tik tussen de Duitse spelers kijkend hoe de klok verdertikte... laatste kwartier was dus echt niks meer ;3 Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Het is een gokje hoor: Ik denk dat Gomes in de 24e en 38e minuut scoort en dat van Persie dan in de tweede helft in de 73e minuut scoort en dat het dan dus uiteindelijk 2-1 voor Duitsland wordt. Maar het is maar een gokje Wat wil je hiermee zeggen? Dat (ik denk) dat de uitslag is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.