moechy Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Ik geloof dat Portugal makkelijker te verslagen is dan Duitsland, hoor. Als je echt kritisch wil zijn, kan je zeggen dat dat team door 1 speler wordt recht gehouden en net hij presteert ondermaats, ik hoef hem niet te noemen. Als Nederland speelt zoals de paar minuten na de goal tegen Duitsland, dan kan het nog. Sorry maar portugal heeft ronaldo niet echt nodig hoor . Dat is wel gebleken. Reageren
thebig Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Ik zeg niet dat Portugal slecht is, maar een topploeg is het niet. Ze zijn dus wel degelijk in staat zonder Ronaldo te winnen van Denemarken. Tegen Duitsland was het dan alweer een ander verhaal. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 (bewerkt) Pleur je toeter in de la, we zijn klaar met het EK! Met Mark van Bommel en van der Vaart. Neuhh, als we met dezelfde opstelling spelen als Duitsland (op het laatst) maken we best wel een kans op de 2-0. Volledige versie: Klik hier! Bewerkt: 14 juni 2012 door Sammie_GTA Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Duitsland heeft gewonnen van Portugal, dus het zou ons ook moeten lukken.. toch? Ja, en Nederland heeft van de Denen verloren, die weer van Portugal verloren. Zo ken ik er ook nog wel een paar. Ik moet zeggen dat ik gister wel heb genoten. Van het spel van de Duitsers wel te verstaan. Altijd stond er iemand vrij, steekballetjes kwamen vaak goed aan, en Gomez doet me denken aan Romario in zijn topdagen; zo vreselijk effectief. Tot aan het Nederlandse doelpunt vond ik eigenlijk alleen Van der Vaart goed spelen. Die maakte een prima invalbeurt, hij durfde tenminste dingen te proberen. En Stekelenburg was er ook wel verantwoordelijk voor dat Nederland geen complete oorwassing kreeg, met een paar uitstekende reddingen. Als Nederland tegen de Portugezen speelt zoals de laatste 20 minuten gisteren, dan zouden ze eventueel wel kunnen winnen. Ik hoop dat Van Marwijk tegen de Portugezen toch wel een basisplaats geeft aan Van der Vaart en dat hij Van Bommel er buiten laat. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 (bewerkt) Ik zeg niet dat Portugal slecht is, maar een topploeg is het niet. Ze zijn dus wel degelijk in staat zonder Ronaldo te winnen van Denemarken. Tegen Duitsland was het dan alweer een ander verhaal. Heb jij Duitsland - Portugal bekeken? Iedereen beschouwt Duitsland als een topploeg, terwijl Portugal de verdiende winnaar zou zijn van deze partij. Minstens gelijkspel, die bal van Pepe was pure pech, voor hetzelfde geld zit ie erin. Portugal is voor mij nog steeds de beste ploeg op het EK. En een beetje meer respect voor Stekelenburg aub! Waarom hij slechts een 5 krijgt in de krant Het Nieuwsblad is me een raadsel, hij was kansloos op de 2 doelpunten en maakte een paar mooie reddingen, het waren zijn verdedigers die ongelofelijk slecht waren. Van Bommel moet er inderdaad uit, en de Oranje verdediging zou ik het liefst vervangen door die van België. De verdediging van Oranje was écht slecht, dat Duitsland 2 keer op zo'n manier kan scoren zegt echt veel over je verdediging. Bewerkt: 14 juni 2012 door MegaPilot Reageren
thebig Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 (bewerkt) Had Portugal hun kansen afgemaakt, dan hadden ze gewonnen. Dat is echter niet het geval. Portugal speelt nu goed, da's waar, maar had Duitsland dat ook geweest, hadden ze nooit kunnen winnen. Dus zoals ik zei: Portugal is niet slecht, maar een topploeg kan je het niet noemen. Het moet altijd ploegen als Duitsland en Spanje voorlaten, en Nederland ook (wanneer ze WK niveau hebben). En ik weet niet of jij Denemarken-Portugal gezien hebt, maar daar leken ze me ook niet in hun goede doen. Bewerkt: 14 juni 2012 door thebig Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 En een beetje meer respect voor Stekelenburg aub! Waarom hij slechts een 5 krijgt in de krant Het Nieuwsblad is me een raadsel, hij was kansloos op de 2 doelpunten en maakte een paar mooie reddingen, het waren zijn verdedigers die ongelofelijk slecht waren. Bij die tweede zag 'ie er toch niet helemaal goed uit. Ja, als je 'm voor het eerst ziet lijkt het alsof Gomez 'm werkelijk fantastisch en onhoudbaar binnen schiet, maar Stekelenburg zat wel erg snel laag bij de grond bij dit schot. Het leek wel of 'ie een lage bal verwachtte. Verder is een 5 wellicht wat laag, want hij redde Nederland in de eerste helft ook flink bij een 100% kans van Badstuber: die kon vrij binnenkoppen, maar Stekelenburg pakte 'm. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 Niet dat het al vast gesteld is, maar ik las op twitter dat Gomez doping kon hebben gebruikt in de wedstrijd van woensdag tegen Nederland. Dit zou beteken dat Duitsland gekwalificeerd zou worden. Heeft iemand hier ook over gehoord of meer van gehoord? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 (bewerkt) Niet dat het al vast gesteld is, maar ik las op twitter dat Gomez doping kon hebben gebruikt in de wedstrijd van woensdag tegen Nederland. Dit zou beteken dat Duitsland gekwalificeerd zou worden. Heeft iemand hier ook over gehoord of meer van gehoord? Valse geruchten, anders was het allang wereldnieuws. PS: http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-2012/article/detail/1451716/2012/06/10/Gomez-en-Badstuber-missen-Duitse-vlucht-door-dopingcontrole.dhtml Als ze betrapt waren, dan wisten we het allang.. Bewerkt: 15 juni 2012 door MegaPilot Reageren
thebig Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 Zowat heel Spanje zou ook doping gebruiken, hoor, maar daar kijkt geen kat naar. Dat dopingschandaal is al langer aan de gang en overschrijdt het voetbal. Trouwens, Gomez heeft dit EK nog maar 22 seconden balcontact gehad, hij kreeg 3 keer een goal op een mooi plaatje gereserveerd. Ik betwijfel of doping daar iets aan veranderd zou hebben. Reageren
commando Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Ik was stiekempjes een beetje voor de Duitsers en vond de wedstrijd leuk om te zien Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Ik was stiekempjes een beetje voor de Duitsers en vond de wedstrijd leuk om te zien Admins, haal die banknuppel boven.. Reageren
Venzio Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Ik was stiekempjes een beetje voor de Duitsers en vond de wedstrijd leuk om te zien Admins, haal die banknuppel boven.. Een hammer kan toch ook wel? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 En al was het geen doping bij Gomez, dan had er wel iemand anders uit het Duitse team in zijn plaats gescoort. Duitsland was duidelijk beter, triest van die paar mensen die auto's van duitsers in de fik hebben gestoken. Het zouden nederlanders geweest kunnen zijn of haters tegen westerlingen. Geen idee, het mag de pret niet drukken. Vanavond Griekenland - Rusland kijken. Reageren
commando Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 Ik was stiekempjes een beetje voor de Duitsers en vond de wedstrijd leuk om te zien Admins, haal die banknuppel boven.. Een hammer kan toch ook wel? U CAN'T touch This! En nee, ik ben niet voor de Portugezen al kijk ik met argusogen naar de wedstrijd vandaag, hoe Bertje en z'n team met 2 punten verschil ervan willen gaan winnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.