Jump to content

Opening EURO 2012-subforum!


.Levi.

Recommended Posts

ek2012.png

Vandaag is een deel van de voorselectie van het Nederlands Elftal voor het eerst bijeen gekomen in Hoenderloo, ter voorbereiding op het EK. Een mooie gelegenheid om hier op GTAForum een extra subforum te openen: het EURO 2012-subforum! De skin van het forum is speciaal hiervoor vanaf vandaag ook oranje.

In het subforum kun je uiteraard terecht om over alle wedstrijden te praten, maar je kunt er ook je mening geven over de selectie en opstelling van Oranje. Daarnaast zijn er polls voor de topscorer en Europees Kampioen én is er natuurlijk een heuse EK-pool! Hierbij zijn zelfs prijzen te winnen, beschikbaar gesteld door Joriz.

Dus, ga snel naar het EURO 2012-subforum om het EK ook hier op het forum extra te beleven!

Lees wel even de regels van het subforum, dat onder leiding staat van de EURO 2012-crew: NandroDavids, Kloep, Visser23 en Cabyon.

Link to comment
Delen op andere websites

De skin van het forum is speciaal hiervoor vanaf vandaag ook oranje.

Ik vat 'm niet. Ik heb altijd al de oranje skin gehad. Verder interesseer ik me niet in voetbal, of sport in het algemeen. Veel plezier er mee, alleszins.

Link to comment
Delen op andere websites

De skin van het forum is speciaal hiervoor vanaf vandaag ook oranje.

Geen probleem, was een kleine moeite! :bier:

Zonder gekheid: ziet er goed uit, heren! Laten we hopen op een mooi kampioenschap straks. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...