Dippie Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Ik zat op Google Nieuws te zoeken op GTA V, en zag een bericht voorbijkomen waarin wordt beweert dat er informatie van GTA V is gevonden op de CD van Max Payne 3. Zoals altijd moet je ook dit gerucht met een korreltje zout nemen. De lange lijst met gevonden voertuigen kun je vinden (net als het bericht zelf) op de volgende site: inthegame.nl Reageren
Shorty_D Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 (bewerkt) Heel vreemd dat zoeits op een disc van een andere game zou staan, als het uberhaupt waar is dat het erop staat. Ik geloof dit niet echt dus. edit: -skimobile -snowplough lol whut? edit 2: Dit is overigens de orginele bron. Bewerkt: 16 mei 2012 door Shorty_D Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 -skimobile -snowplough lol whut? Nog in hetzelfde rijtje: -Bobsleigh En bij helicopters: -Napalm ( ) Treinen: -Chairlift??? (toch niet zo'n lifjte voor bejaarden?) Maar ja, allemaal wel leuk en wel, het zou op zich vreemd zijn dat er echt informatie van GTA V op een schijf van Max Payne zou staan :s Reageren
Radiohead Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Ja zo kun je overal wel wat achter zoeken. Lijkt me onwaarschijnlijk. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Treinen:-Lighty Wat moet ik me daarbij voorstellen? Reageren
Basssss Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Zie de bron die Shorty plaatste. Het is mogelijk, Max Payne is tenslotte op dezelfde engine gebouwd en zal waarschijnlijk wel technieken delen met GTA V. Maar we zullen maar moeten afwachten lijkt me, tot R* meer bekend maakt. Reageren
blackops Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Via ign Vehicle List Leak On May 15, 2012, it was discovered that the Max Payne 3 disc may have information on Grand Theft Auto V's vehicles buried in its source code. This has happened before with Bully and Red Dead having source code that contained Grand Theft Auto information.[1] A full list of vehicle names has been extracted from the code and posted below. CARS BENSON BIFF BOBCAT BOBSLEIGH BOXVILLE BUCCANEER BURRITO CARGA CASCO CADGE CARGA CAVALCADE CHAVOS COGNOSCENTI CS2000 DUKES FEROCI FLATTY FORKLIFT FUTO FURZEN FXT GANT HAULER INFERNUS MINIVAN MULE PATRIOT PHANTOM PRAIRIE POLICE RAILMU RANCHER TAXI TRASH SCHAFTER SEINOVE SKIMOBILE SNOWPLOUGH VANPONY WILLARD CABLECAR SUBWAY MONORAIL MONORAIL2 MONORAIL3 TRAIN_CARG LIGHTY DUNE RHINO APC CAVIERAO CAVIERAO_VAR CAR_BRZHATCHPLC CAR_BRZSEDANPLC CAR_BRZHATCHJNK CAR_BRZSEDANJNK CABLECAR CHAIRLIFT SUBWAY_LO SUBWAY_HI TRAIN_CARG TRAINF_CARG TRAINR_CARG TRAIN_INT LIGHTY WINKY BIKES Z75 JZ125 ENDURO FAGGIO2 SPIKE BOATS SQUALO MARQUIS REEFER TROPIC DINGHY TUG CONTBO BASSBOY BAYER CHIKA FISHER FISHBOAT_A FISHBOAT_B FISHBOAT_C FISHBOAT_D GUNBOAT SABS_BOAT BOAT_CHASE DRUG_BOAT SMALL_GB MARQUIS MINI_ORIG MINI_BOAT SKIVVY PH_BOAT_S PH_BOAT_L SPORTO TINNY WHALER WOODY SMUG EDSBOAT BOAT_RS FISHBOAT BOTSAB SPORTO HELICOPTERS/PLANES ANNHIL MAVERICK PH_HELI ANDROM FIGHTER AUTOGYRO HIND NAPALM SCAMP BENTHAM HELI_LUXURY HELI_VCPF HELI_CP HELI_TFE HELI_UFE HELI_CS HELI_REBEL PH_HELI DODO CUBAN800 FIGHTER BCHOPPER >>> Door Jacky-2007: Lijst in spoiler, rekt 't onderwerp niet zo uit. <<< Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Hier nog een filmpje : Het bestand daar overigens ook in de video informatie Reageren
Davedavy Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Hoe kun je dit controleren? Door elk voertuig in de trailer te bekijken , en dan kijken of ze ook in die lijst staan , als ze er dan niet bij staan is die lijst , of fake , of niet volledig óf hij klopt gewoon niet. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Kvind het allemaal maar vaag, Rockstar stopt bovendien nooit zoveel nummers in een voertuig naam. (Lees: die motors) Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Kvind het allemaal maar vaag, Rockstar stopt bovendien nooit zoveel nummers in een voertuig naam. (Lees: die motors) Mischien door een nieuwe engine zijn er meer mogelijkheden waardoor er meer nummers moeten? Geen idee waar die nummers voor staan maar mischien ook voor damage models ofzo, dat je wiel bijvoorbeeld van je motor kan vliegen. Reageren
thebig Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Het lijkt me niets voor Rockstar om zo hun best te doen alles stil te houden rond GTA V en dan zoveel info vrijgeven door alles op de disk van de game voor GTA V te zetten. Het lijkt me ook niet logisch: wat zouden bestanden van GTA V doen op de disk van Max Payne 3? Ok, hoogstwaarschijnlijk gebruiken beide spellen dezelfde engine, maar dat heeft er toch niet veel mee te maken (geloof ik)? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Er zijn nog meer bestanden gevonden in Max Payne 3, hier een volledige lijst : http://gta5videos.com/forum/viewtopic.php?f=12&t%C2%AD=492&p=4013#p4013 De fighter is trouwens net als de Hydra, die wouden ze ook in GTA IV. http://gta.wikia.com/Fighter Reageren
Dippie Geplaatst: 17 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2012 Ben toch best benieuwd wat hier allemaal van waar is en welke items allemaal in GTA V zullen komen Reageren
TalkingPear Geplaatst: 18 mei 2012 Rapport Geplaatst: 18 mei 2012 Napalm zou best de moderne versie kunnen zijn van de Hunter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.