Jump to content

[Gerucht] Voertuigen voor GTA V gelekt


Dippie

Recommended Posts

Dit heb ik al gepost in het grote gta5 topic. beetje onnodig om dan een aparte topic hierover aan te maken toch ???

Het mooie is dat dit topic al vier dagen bestaat, en jij vandaag dit hebt gemeld in het Grote GTA V topic ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Zombiespeed

    5

  • Dippie

    5

  • Jesperkaj

    4

  • thebig

    4

Ik geloof deze informatie half. Het zijn wel allemaal namen die in GTA voorkomen, maar snowmobile? Zou dat betekenen dat we sneeuw krijgen? Misschien bij die bergketen? of misschien gewoon een grote skihal. En als we dit moeten geloven, dan is de vraag over de subway/tram in een andere topic op dit forum ook beantwoord. En inderdaad, die monorail zou wel eens in een pretpark kunnen staan. Los Angeles heeft wel een paar pretparken in de buurt toch? Dan heeft LS dat misschien ook wel. Glory Hole Themepark misschien? We zien het wel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Los Angeles heeft wel een paar pretparken in de buurt toch? Dan heeft LS dat misschien ook wel. Glory Hole Themepark misschien? We zien het wel ^_^

In totaal heeft de metropool van Los Angeles zes attractieparken: Disneyland Anaheim, Disney's California Adventure Park, Knott's Berry Farm, Six Flags Magic Mountain, Universal Studios Hollywood en Pacific Park. Volgens mij hebben alleen de Disneyparken een monorailsysteem die in beide parken actief zijn. Wellicht komt er een attractiepark die gebaseerd is op Disneyland Anaheim.

Los Angeles heeft wel een metrosysteem, maar niet zo grootschalig als die van bijvoorbeeld New York. Het metrosysteem heeft geloof ik net iets meer stations dan de Rotterdamse Metro, dat in een veel kleiner gebied actief is. Het woon-werkverkeer gaat vooral over de weg, wat dus brede highway's oplevert in de metropool

Link to comment
Delen op andere websites

Los Angeles heeft wel een paar pretparken in de buurt toch? Dan heeft LS dat misschien ook wel. Glory Hole Themepark misschien? We zien het wel ^_^

In totaal heeft de metropool van Los Angeles zes attractieparken: Disneyland Anaheim, Disney's California Adventure Park, Knott's Berry Farm, Six Flags Magic Mountain, Universal Studios Hollywood en Pacific Park. Volgens mij hebben alleen de Disneyparken een monorailsysteem die in beide parken actief zijn. Wellicht komt er een attractiepark die gebaseerd is op Disneyland Anaheim.

Los Angeles heeft wel een metrosysteem, maar niet zo grootschalig als die van bijvoorbeeld New York. Het metrosysteem heeft geloof ik net iets meer stations dan de Rotterdamse Metro, dat in een veel kleiner gebied actief is. Het woon-werkverkeer gaat vooral over de weg, wat dus brede highway's oplevert in de metropool

Wie weet. We zien het wel. Ik hoop dat als er dan een attractiepark is, dat je dan ook een ritje in zo'n attractie kan nemen. En dat je daar dan met vrienden heen kunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou over attracties gesproken, ik hoop anders dat we in de achtbaan (en misschien ook het reuzenrad, puur omdat het kan) van de Santa Maria Beach (ik gebruik evend e SA-term) kunnen meerijden.

En voor degenen die willen weten waar je dat ding kunt zien: 0.32-0.34 van de trailer :3

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan waar zijn, maar de lijst is sowieso onvolledig. Ik zou een beetje teleurgesteld zijn met één vliegtuig en een handvol heli's

Het is zowiezo niet 1 vliegtuig, en de lijst is ook niet compleet, ze willen er een mega wereld van maken en dan lijkt het me niet dat ze dan maar 30 voertuigen gaan gebruiken :)

Overigens, er staat 2 vliegtuigen in de lijst, de Dodo en de Fighter, de Fighter is een geupgrade versie van de hydra, alleen bijna niemand weet dat.

Ze wouden de Fighter in GTA IV stoppen alleen om een of andere reden hebben ze m eruit gehaald.

En in de trailer waren nog meer vliegtuigen te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...