Jump to content

[Gerucht] Voertuigen voor GTA V gelekt


Dippie

Recommended Posts

Ik twijfel aan de geloofwaardigheid van deze lijst, aangezien er geen monorail door Los Angeles loopt. In de Verenigde Staten worden monorails vaak alleen gebruikt als vervoersmiddel voor luchthavens en amusementsparken. In Amerikaanse steden wordt vaak gebruik gemaakt van een metrosysteem als vervoersmiddel voor een stad, maar zo'n systeem ontbreekt nog steeds in vele steden in de Verenigde Staten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Zombiespeed

    5

  • Dippie

    5

  • Jesperkaj

    4

  • thebig

    4

In GTA IV zijn er ook geen dingen toegevoegd die van New York afwijken. Maar waarom zou Rockstar elementen toevoegen, in dit geval een monorail, die nergens te vinden zijn in een grote Amerikaanse stad? Dan wijk je af van de realiteit, omdat het nergens anders in het land voorkomt in een stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is trouwens wel een lijst die in Max Payne zit, een rockstargames spel EN het zijn allemaal voertuig namen die alleen in de GTA series zijn gebruikt.

En waarom zouden ze daar zo veel voertuigen neerzetten, terwijl het niet word gebruikt? Kunnen ze er net zo goed uit laten.

Link to comment
Delen op andere websites

D'r zijn mensen die zeggen dat Rockstar Games met een stortvloed aan informatie komt na de release van Max Payne 3. Als dat waar zou zijn, zou dit best tot informatie uit die stortvloed kunnen horen. En aangezien Rockstar Games wel al vaker GTA informatie heeft verstopt in andere games, lijkt me dit toch best reëel.

Link to comment
Delen op andere websites

On May 15, 2012, it was discovered that the Max Payne 3 disc may have information on Grand Theft Auto V's vehicles buried in its source code. This has happened before with Bully and Red Dead having source code that contained Grand Theft Auto information.[1]

Kan één van de GTA-experts op dit forum de laatste zin in de quote bevestigen? Zo ja, wat voor informatie werd destijds via Bully en Red Dead beschikbaar / is die informatie vergelijkbaar met wat in Max Payne 3 is ontdekt?

Anders geloof ik het niet. En als het wel waar is, vind ik het raar dat ze geen lijst geven van de 'gewone' voertuigen. Wij krijgen nu alle 'speciale' voertuigen te zien, en dan zou ik het jammer vinden als het echt was, want dan hoef ik qua voertuigen geen verrassingen meer te verwachten (belangrijk bij het spelen van een nieuwe GTA vind ik het ontdekken van nieuwe voertuigen en diens rijstijl).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind er toch niet iets over terug direct. Je zou toch denken dat veel mensen GTA volgen en dat het dus overal zou staan dat er al eens info op andere cd's is gelekt.

Trouwens, met de namen van de voertuigen weet je nog niet hoe ze eruit zien, hoe ze rijden etc.

Dus er valt nog genoeg te ontdekken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind er toch niet iets over terug direct. Je zou toch denken dat veel mensen GTA volgen en dat het dus overal zou staan dat er al eens info op andere cd's is gelekt.

Trouwens, met de namen van de voertuigen weet je nog niet hoe ze eruit zien, hoe ze rijden etc.

Dus er valt nog genoeg te ontdekken?

De handling van een aantal van die voertuigen zou ook in Max Payne 3 zitten, dus wie weet kopiëren naar GTA IV en uitproberen? Al weet ik niet of die handlings qua formaat hetzelfde zijn. Is er niemand hier die dit gerucht even kan nachecken op zijn Max Payne CD'tje? :puh:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Is er niemand hier die dit gerucht even kan nachecken op zijn Max Payne CD'tje? :puh:

Ik kan 't proberen, maar gaat vast toch niet lukken. Blu-ray disc - geen Blu-ray speler.

Maar ik geloof de lijst wel, maar hij lijkt me nog wel onvolledig. Maar 1 vliegtuig?

Edit: Helaas, wil niet

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

@ thebig:

Je hebt wel gelijk ja, die namen van voertuigen maken me ook wel weer enthoushiast. Al sluit ik dat gevoel uit aangezien ik de lijst niet geloof.

@ TS

Wat betreft titel en ondertitel van dit topic: er zijn zó veel voertuigen, vind je het gek dat er file onstaat?

SORRY!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...