Jesperkaj Geplaatst: 18 mei 2012 Rapport Geplaatst: 18 mei 2012 Ik twijfel aan de geloofwaardigheid van deze lijst, aangezien er geen monorail door Los Angeles loopt. In de Verenigde Staten worden monorails vaak alleen gebruikt als vervoersmiddel voor luchthavens en amusementsparken. In Amerikaanse steden wordt vaak gebruik gemaakt van een metrosysteem als vervoersmiddel voor een stad, maar zo'n systeem ontbreekt nog steeds in vele steden in de Verenigde Staten. Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 mei 2012 Rapport Geplaatst: 18 mei 2012 Het spel speelt zich ook af in Los Santos, een fictieve stad die weliswaar inspiraties van Los Angeles heeft maar dat betekent niet dat ze zich 100% daaraan moeten houden. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 mei 2012 Rapport Geplaatst: 18 mei 2012 In GTA IV zijn er ook geen dingen toegevoegd die van New York afwijken. Maar waarom zou Rockstar elementen toevoegen, in dit geval een monorail, die nergens te vinden zijn in een grote Amerikaanse stad? Dan wijk je af van de realiteit, omdat het nergens anders in het land voorkomt in een stad. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 18 mei 2012 Rapport Geplaatst: 18 mei 2012 (bewerkt) Mischien komt er wel een amusementen park, wie weet? Bewerkt: 18 mei 2012 door Redfire18 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 mei 2012 Rapport Geplaatst: 18 mei 2012 Nu je het zegt; Disneyland Anaheim (voorstad van Los Angeles) heeft een monorailnetwerk. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Het is trouwens wel een lijst die in Max Payne zit, een rockstargames spel EN het zijn allemaal voertuig namen die alleen in de GTA series zijn gebruikt. En waarom zouden ze daar zo veel voertuigen neerzetten, terwijl het niet word gebruikt? Kunnen ze er net zo goed uit laten. Reageren
Dippie Geplaatst: 20 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 D'r zijn mensen die zeggen dat Rockstar Games met een stortvloed aan informatie komt na de release van Max Payne 3. Als dat waar zou zijn, zou dit best tot informatie uit die stortvloed kunnen horen. En aangezien Rockstar Games wel al vaker GTA informatie heeft verstopt in andere games, lijkt me dit toch best reëel. Reageren
thebig Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Het kan waar zijn, maar de lijst is sowieso onvolledig. Ik zou een beetje teleurgesteld zijn met één vliegtuig en een handvol heli's Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 On May 15, 2012, it was discovered that the Max Payne 3 disc may have information on Grand Theft Auto V's vehicles buried in its source code. This has happened before with Bully and Red Dead having source code that contained Grand Theft Auto information.[1] Kan één van de GTA-experts op dit forum de laatste zin in de quote bevestigen? Zo ja, wat voor informatie werd destijds via Bully en Red Dead beschikbaar / is die informatie vergelijkbaar met wat in Max Payne 3 is ontdekt? Anders geloof ik het niet. En als het wel waar is, vind ik het raar dat ze geen lijst geven van de 'gewone' voertuigen. Wij krijgen nu alle 'speciale' voertuigen te zien, en dan zou ik het jammer vinden als het echt was, want dan hoef ik qua voertuigen geen verrassingen meer te verwachten (belangrijk bij het spelen van een nieuwe GTA vind ik het ontdekken van nieuwe voertuigen en diens rijstijl). Reageren
thebig Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Ik vind er toch niet iets over terug direct. Je zou toch denken dat veel mensen GTA volgen en dat het dus overal zou staan dat er al eens info op andere cd's is gelekt. Trouwens, met de namen van de voertuigen weet je nog niet hoe ze eruit zien, hoe ze rijden etc. Dus er valt nog genoeg te ontdekken? Reageren
Basssss Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 (bewerkt) Ik vind er toch niet iets over terug direct. Je zou toch denken dat veel mensen GTA volgen en dat het dus overal zou staan dat er al eens info op andere cd's is gelekt. Trouwens, met de namen van de voertuigen weet je nog niet hoe ze eruit zien, hoe ze rijden etc. Dus er valt nog genoeg te ontdekken? De handling van een aantal van die voertuigen zou ook in Max Payne 3 zitten, dus wie weet kopiëren naar GTA IV en uitproberen? Al weet ik niet of die handlings qua formaat hetzelfde zijn. Is er niemand hier die dit gerucht even kan nachecken op zijn Max Payne CD'tje? Bewerkt: 20 mei 2012 door Basssss Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 (bewerkt) Is er niemand hier die dit gerucht even kan nachecken op zijn Max Payne CD'tje? Ik kan 't proberen, maar gaat vast toch niet lukken. Blu-ray disc - geen Blu-ray speler. Maar ik geloof de lijst wel, maar hij lijkt me nog wel onvolledig. Maar 1 vliegtuig? Edit: Helaas, wil niet Bewerkt: 20 mei 2012 door _Night-Men_ Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 @ thebig: Je hebt wel gelijk ja, die namen van voertuigen maken me ook wel weer enthoushiast. Al sluit ik dat gevoel uit aangezien ik de lijst niet geloof. @ TS Wat betreft titel en ondertitel van dit topic: er zijn zó veel voertuigen, vind je het gek dat er file onstaat? SORRY! Reageren
Dippie Geplaatst: 20 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 @SpacyColours Haha, zo had ik m'n ondertitel nog niet gelezen Ik zie nu ook pas dat ik een tautologische zin heb getypt Reageren
harry1985 Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Dit heb ik al gepost in het grote gta5 topic. beetje onnodig om dan een aparte topic hierover aan te maken toch ??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.